Latest Indian TV Serials Written Episode Updates, News, Reviews, and much more!

Jab love hua (ragsan) part- 6 ~fairy

72

hey guyz fairy is back wid another episode..thnku so much for such beautiful comments on previous chappy.

RUDRA charecter wl b played by-siddharth shukla(shiv from balika vadhu..hez also dere in humpty sharma ki dulhaniya)

thnku so much-
crazy,sally,lovely,shana,balaji,isha,spp,ashnoor,sindhura,akaashi,asw,dharani,fizoo,crystal,riya,asthu,deesh,vk,jazzy,anaita,asra,A.xx,ammy,akshata,kakali,ragz-teju for d comments.

n thnx a lot- sally,lovely,isha,ashnoor,asw,fizo,asthu,jazzy baby,anaita,kakali (my pyari patar patar) for gvng suggestions for RUDRA charecter πŸ™‚

link to prev.episode- http://www.tellyupdates.com/jab-love-hua-ragsan-part-5-fairy/

so lets start episode 6……

“excuse me ,cn u please tell me d way to washroom!”-asked rags from one of d waiter passng by.
“ma’am go upstairs,n den take d frst right , d 2nd door is for washroom.”-replied d waiter.
she smiles n den proceed towards washroom.
***********************
“ah!!such a boring party..dont know y i came here??all r so BORING yaar,dere is nt even a DJ …huff!!i jst cnt bear it nymore”-murmered rags to d replica of her formed in d mirror while washing her dress.

suddenly someone tapped her shoulder to whch she jerked up n turned.

“u…….wt r u doing here?”-said rags nervously pointing rudra.
he fakes a smile n says-“vo i thought dat dis is my house n dis is my washroom!!so jst came to question …wt u r doing here???!!”

“ahh!!m sorry.!!dis is ur room..m really sry.actually dat waiter told me dat washroom is here “-said rags clearifyng her.

“hahahaha…its okay ..no prob. …no need to justify urself..”-said rudra nicely.

she too smiles n den moves to go out.
but rudra held her wrist n said huskily coming near to her -“well! doctor ji u r really hot…”
hes standng really close to her n shez facing back to him.hez holdng her right wrist n placed his face near to her ears.

his hot breath is making her uncomfortable n she turned to face him immediately.

“welll!!thnku so much mr. rudra singhaniya sir…”-said she removng his hand from her wrist n den cont.
“bt i already knew it dat m hot…so i dnt need nybodys aproval..”-completed rags showng a fake n full of attitude vala smile πŸ˜‰ ..
“confidence…hmmm…i love it doctor jii…”-said rudra smelling her fragrance.

rags made an annoyed face ,n ws about to leave .wen rudra said-“ahh! doctor jii..i prefer u to call me jst rudra πŸ™‚ ”
“mr.rudra singhaniya sir, sry to say bt i do wtever i feel to do..so wenever i feel dat v r somewt close to eo to call by our names.den for sure i”ll call u rudra nly…bt as for now let it b sir “-said rags confidently .
“hmmmm!!!so u mean to say u r selfish haan!! impressive”-said rudra givng an evil smile.

“no not selfish bt self concerned”-said rags proudly lookng into his eyes.

“didu!!where r u??”-sound comes to dem..
rags heard swara’s voice n goes hurridely from dere .

“hmmmm!!meet u soooon doctor jii!!! hahahhaha”-said rudra smirkng…
***********************
“ragini today dere is a special appointment .actually my bst frnd’s son is coming for his treatment.so i want u to handle his case,okay!coz i cn nly trust u for dis.n i dnt wnt ny complain hmm!!….”-said an old doctor(rags senior,Dr.PK SINGH)

rags is practicing under him in his clinic 32 SMILE STATION.

“dont worry sir!i wont let u down!”-assures rags smilngly.

***********************
“excuse me .i have an appointment here.”-said sanky to d receptionist of 32 SMILE STATION.
“ur name sir”-asked d receptionist.
“sanskaar maheshwari”-said sanky.
“oh sir!! DR. is waitng inside for u only !!”-said d receptionist n takes him inside n made him to sit on d dental chair.

rags comes dere wearng mouth mask n head cap n gets shocked to see her so called ” narrow minded helper”….
she blinked her eyes twice to believe dat is it real or one of her wildest dream!!

rags pov-oh god!!dis is realll…ahh!!hes my patient..god y u hve done dis wid me???huhuhuhu…hes a VIP n PK SIR had so much faith on me.n if he gotto know dat m doing his treatment den he”ll surely create a blunder here.its better dat i hide my identity.thnk god my face is covered.

pov ends.
(her fce is fully covered,so sanky couldnt recognised her!)

“DR.PK”-asked sanky sittng in dental chair.
“ahh!no m nt PK SIR ..m workng under him.n i”ll b handlng ur case.”-said rags rolling her eyes nervously.

‘oh okay!”-said sanky n smiles.
“okay now plz lay down in dis chair”-told rags

after checkng him thoroughly,she told dat his one tooth is fully decayed n it should hve to b remove !

sanky said okay.n she started his treatment.
but our brave man got scared wen he saw injection in rags hand.

“wa…wa…wtttts dis”-sanky asked nervously pointng towards injecton.
rags sensed it n assures him dat nthng wl happen…

“no no ..jst take d tooth out…no need to gve injection..”-sanky
“bt widout injection we cant extract it out”-rags
“i dnt know nythng..if u cnt do it widout injecton den m going”-sanky
“wait wait !!u cnt go lyk dis…okay now listen!!!…take deep breaths ….n calm down..n jst listen to me..”-said rags tryng to make him comfortable.

sanky sees her twinkling eyes.his soul says dat he knows dese innocent eyes .he gets attracted to dose orbs n lost himself on it.

“chupke se aahista,
horaha hoo lapata,
uljha sawalon mein,
ab tere he khayalon mein,
kaise ye chahat hai,
roke ye na ruke,
har pal ye rahat hai,
dhadhkan gava chuke..
iss pyaaar ko kya naaam dooo..iss marz ko kaise sahoo…iss pyaar ko kya naam doo..kya naaam dooo..kyaaa naaam dooo.”
[title song of serial IPKKND2]
{plays in background}

rags is cont. tryng to make him calm.n wen she found him lost(unknown to d reason,dat her eyes r nly hypnotizing him;) )
she gve him d injection.

he hissed wid pain n holded her hand tightly,leavng some marks on it.

she assures him dat everythng is fine n continued her extraction..

after d stiching is over.she putted cotton ball in his tooth n told him not to speak atleast for 45 minutes.

AT dat tym Dr. p k came n met sanky ..he also greets him noddng his head.

“so is everythng okay”-asked dr. pk
sanky smiled n assured him dat hes totally f9.

“good job ragini”-said dr. pk to rags
“sanskaar meet my most fav. n bestest doctor RAGINI “-said pk to sanky.
rags smile nervously widout removng her masks.

Dr.pk told her to remove her masks .

she unwillingly does so…. n dennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn……

sanky pov..
my eyes bcome biggest ..its lookng lyk dey”ll now come out..oh god!!i cant believe it!!d most annoyng grl i hve ever met ,from whom i nver wished to meet again …ws standng in front of me..not nly standng bt also had done my treatment…no no no i cnt believe dis dramebaaz…n wt if she havnt treated me well!!n even removed my teeth jst to take revenge from me…ahh!!!if so den i”ll not leave her..

pov ends.

sanky starts noddng his head in desbelief.n den holded Dr. pks hand n asked him to check him once again..as he dsnt believe dis grl..

rags makes a ‘haww’shaped face .

Dr.pk dsnt understamd nythng n tries to convence sanky dat rags is one of d bstest n she would hve done it correctly nly.

“yes tilak dhaari ,dnt think dat i have done all dese to take revenge..coz dis is my profession n i respect it a lot..so i”ll nver joke wid my profession”-said rag .
(bt if i ever get chance den i wl love to break all ur teeth wid lots of pleasure-thinks rags)

sanky atlast after soo much tym gets convenced .
Dr.warned him nt to talk much.
he atlast left from dere gvng death glares to rags.
n rags sits down on d chair holdng her head cursing her fate for makng her meet again wid sanky.
***********************
“i need every detail of dis grl,till tommorrow!!understand”-said rudra handing an envelope to one of his men.
“yes boss!!as u say”-replied d men n goes out.
rudra turned his chair holdng a pic.
“o my baby!!u r makng me crazyyy!!hahahahahahahah!!!m becomng obssessd for u…vl get u for sure by hook or by crook hahahahahahaha”-said rudra laughng evilly. .
“Dr.ragini pratap soon u”ll b in my arms”-said rudra seeing d pic n caressng his hair!!!!….
***********************
so guys RUDRA charecter wl b played by siddharth shukla (shiv from balika vadhu). n if u dnt lyk him for d role den jst imagine urs charecter πŸ™‚ ….

sry guyz for nt replyng u all personally bt m really v bsy now a days!!n also sry for nt readng n commntng on nyones ff , n d reason is same dat m reallly bsy… bt i”ll try to reply to ur comments n read ur ffs soon..

n i”ll upload my ff on sundays or maybe sometimes on some other days also..

m really sry for all dese thngs…

n yaar m very much sad after hearng swaragini is going to end!! πŸ™ πŸ™ ..i mean y dey r endng dis??wen dere r so many faltu shows still going on…i”ll really miss my ragini…my raglak…my ragsan…soo much!!!dere ivs…temish tevar ahh!!i jst love dem soo much.
**********************
so guyz done wid another chappy!!hope u all lyked it ..now shower ur views in d comment box πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ …

lots of love
keep rockng n stay blessed
yours fairy πŸ˜‰

72 Comments
  1. Sindhura

    Awesome

    1. Fairy

      Thnku soo veryyy much sindhu dr….ur comments means a lot to me…keeep rockng n stay blessed sweety πŸ˜‰ πŸ˜‰

  2. Vanshika

    I’m speechless….. Rudra.. D name suits him. N fairy, this name suits u dii love you 😍

    1. Fairy

      Aww!!!vanshi dats so so sooooo sweeet of u yaaar!!!!thnku so very much for ur precious comment drr..love u lotzzz…keeep rockng n stay blessed sweeetypie πŸ˜‰ πŸ˜‰ πŸ˜‰

  3. AMkideewani

    Superb my dear lovely Fairy, I love it❀️❀️❀️❀️

    1. Fairy

      Thnku chooo very much sammy…my creative darling…love u sooo much sweetheart…keeep rockng n stay blesssed dr πŸ˜‰ πŸ˜‰

      1. AMkideewani

        My Fairy you and my mental sisters are all very creative, I’m not at all creative, I just love to entertain my readersπŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜

      2. Fairy

        Ahh!!!plz dont u dare to say dis again…u r reallly v creative yaar sammy…u inspire us sooo muchh!!!!love u my creative star πŸ˜‰

      3. AMkideewani

        Aww, you are so sweet my Fairy JaanπŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜β€οΈβ€οΈβ€οΈβ€οΈβ€οΈπŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜

  4. Fouzarshi16

    It was really awesome my dr doll

    1. Fairy

      Awww!!!!thnku sooo very much dear doc πŸ˜‰ πŸ˜‰ love u soo much πŸ˜‰ πŸ˜‰ keeep rockng n stay blesssed dr πŸ˜‰ πŸ˜‰

  5. Crystal089

    aweessooommmeee yaaar loved it to core it was really awesome ragini treating sanky was awesome and sanky crossed checked today’s episode was powerpack…….. Funny but this rudra i am sure he is going to be a cupid in ragsan love story but scared about his next move
    update soon

    1. Fairy

      Awww!!crystal …u hve no idea ,wt ur comments means to me…thnku so so soooooo veryyyyyy much dr…….love u dheer sara….keeep rockng n stay blesssed sweeetypie πŸ˜‰ πŸ˜‰ πŸ˜‰ thnx a lot for ur support πŸ˜‰

  6. Amazing

    1. Fairy

      Thnku sooooo very much sweety πŸ˜‰ ;)keep rockng n stay blessed dr πŸ˜‰

  7. Awesome fairy di

    1. Fairy

      Thnku choooo much barbie πŸ˜‰ keeep rockng n stay blesssed baccha πŸ˜‰ πŸ˜‰ πŸ˜‰

  8. Sw(K)Ar(K)Ag(L)Ini

    Fairyyyyyy !!! This Rudraaaaa naaaa.. !!! why i blushed reading his part.. i dun know why?? huhhh !!! My crazy heart overloaded with feelings…
    Love it dear.. !!!
    Thnk u.. ;-*

    1. Fairy

      Hehehehhehe even i smiled while writng his part my choti judwaa!!!
      Thnku cho cho chooooooo muchhhhhh my sweetheart for ur commment!!!!
      Keeeeeep rockng n stay blesssssed pikachu πŸ˜‰ πŸ˜‰ love u lotzzz my pyari patar patar.. πŸ˜‰ πŸ˜‰ πŸ˜‰

  9. Sally_blr

    Love you love you love you for this amazing chappy. Woow their second meet was also bomblasting. Thank you for IPKKND song it brought my old memories back. Ragzzee is so daring the way she handled shiv was just wow. And Sanky was so funny and when she said that she would love to break his teeth I was laughing like hell. Gosh. Love you a lot. Take care and don’t stress yourself update when you are free I will wait

    1. Fairy

      Love u love u love u soooo muchhh yaaar!!ahh!!!thnx a ton for such lovely comment yaaaar…awww!!!!thnki chooo much dr πŸ˜‰ yaaar i love dat song IPKKND vala…… thnx once again for ur support dr…keeep rockng n stay blessssssed mindblowng writer πŸ˜‰ πŸ˜‰ πŸ˜‰ my sweetypie πŸ˜‰

  10. Balaji

    ohh fairy why tis much late chappy ws superb u r proving ur r doctor. its funny when i read sanky afraid of injection and i dunno what rudra upto

    1. Fairy

      Sry dr for d late…..actuallly m really bsy now a days…reallly sry for d late update dr … πŸ™ .n thnx a ton bala for such a sweet comment dr…thnku thnku soooo much yaaar…keeep rockng n stay blesssed sweeety πŸ˜‰ πŸ˜‰

  11. Dharani

    awesome

    1. Fairy

      Thnku so much dhara dr….thnx a lot for ur comment …keeep rockng n stay blesssed sweeety πŸ˜‰ πŸ˜‰ πŸ˜‰

  12. Silent_writer

    Wohoooooooo fariiii rockeddddd again hahahahahah what a fantasticcccc meeting tilak dhari ahahahhahahahahaha ragsan meet ws fab n rudra annoyinggg huh i like shiv but now he is neg wanna se him like that hahahaha sanky bcm lost n bg song was fabbb loveddddd it alot hehe thnk u sooo much for this n loveeee u fariii anty hahahah 😈😈😈😈😈

    1. Silent_writer

      Hahahah brave sanky got scred also n ragsss what a attitude yrrr i m bcm ur fan huhhh loved it alottttttt

      1. Fairy

        Hahahahhahahaha fr se antii..hehehhe k anti ki bacchi ..thnku cho cho choooooooooooo vala much yaaar fizzzz….love u sooo much sweetheart…thnx a ton for ur sweeeeet sa comment dear…keeep rockng n stay blesssssed cutypie πŸ˜‰ πŸ˜‰ πŸ˜‰

  13. Asw

    Rocking episode yaar especially ragsan scenes I will also miss sr if trp gains they will continue from January I hope so keep going

    1. Fairy

      Thnk a ton yaaar asw …thnku sooo much for ur comment dr…keeeep rockng n stay blesssed sweety πŸ˜‰ πŸ˜‰ πŸ˜‰
      Even i hope so dr dat it wont get ended so soon..n more den dat i want d writers to gve equal importance to raglak!!!!…keep smilng sweetypie πŸ˜‰ πŸ˜‰ πŸ˜‰

  14. Inu

    Superb epi

    1. Fairy

      Aww!!thnku so much inu dr…keeeep rockng n stay blesssed sweety πŸ˜‰ πŸ˜‰

  15. Jazzy

    heheehe u used ur dental postings skills here heheeh loved it a lot and ragini’s attitude is superb yaar good answer to rudra and sanskar’s reaction after knowing she is ragini hahaaha loved it fairy mamma πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
    now adter seeing last episode full of raglak me too sad for swaragini ending

    1. Fairy

      Hahahahhaha mumma ka baccha ..thnku soooooooo muchhhhhh!!!thnx a ton yaaaar for ur wonderful comment jazzzy πŸ˜‰ πŸ˜‰ …hehehhehe yeah postng ka fayda utha ri hooon πŸ˜€ πŸ˜‰
      Hope sr wont go offair…atleast nt sooo sooon yaaaar…..cnt live widout seeeing my raglak πŸ™ πŸ™ …keeep rockng n stay blesssssed sweeΓ¨etheart baccha πŸ˜‰ πŸ˜‰

    1. Fairy

      Thnku sooooooo very much yaaaar j….keeeep rockng n stay blessssed sweeety πŸ˜‰ πŸ˜‰ πŸ˜‰

  16. Meethi

    Its damn awesome di!⛧❀

    1. Fairy

      Awwww!!!thnx a lot yaaar meeethu….thnku chooo much sweety…keeep rockng n stay blessssed dr πŸ˜‰ πŸ˜‰ πŸ˜‰

  17. awesome chappy darlo.Rudra..Hmmm seems scary!!bt i knw our ragu z strong enough to handle him.stay blessed doc saiba

    1. Fairy

      Hahahahhaha thnku soooooo much akaash darlinggggg!!!!!!thnku thnku soooo veryyyyyy muchhh!!!!keeeeep rockng n stay blessssed swΓ¨eeetheart πŸ˜‰ πŸ˜‰ love u cho much πŸ˜‰

  18. awesome

    1. Fairy

      Awwww!!!thnku chooo much baccha…keeep rockng n stay blesssed cutie πŸ˜‰ πŸ˜‰ πŸ˜‰

  19. Deesh

    Awesome epi cutiepie!! It is rocking as usual! Loved the bold and confident rags. Sanky is sooo funny yaar! Fabulous epi cutiepie! take care. πŸ™‚

    1. Fairy

      Awww!!!!!thnku thnku thnku soo soo soooooo much sweeety for such a beautifulll commment dr…thnx a lotzzz…keeep rockng n stay blesssed sweetheart πŸ˜‰ πŸ˜‰ πŸ˜‰

    1. Fairy

      Thnku so much dr…keeep rockng n stay blesssed sweeety πŸ˜‰ πŸ˜‰

    1. Fairy

      Thnku sooo much yaar!!!keeep rockng n stay blessssed dearuuu πŸ˜‰ πŸ˜‰ πŸ˜‰

  20. Awesome so nice waiting for next part

    1. Fairy

      Aww!!dats so sweeet of u…thnku soooo much dear…keeep rockng n stay blesssed sweeetypie πŸ˜‰ πŸ˜‰ πŸ˜‰

  21. Ragz_teju

    superb chappy dear… I loved it so much… even I will miss their iv’s

    1. Fairy

      Thnku soooooo much my soul frnd….thnx a lot…keeep rockng n stay blessed sweeety πŸ˜‰ πŸ˜‰ πŸ˜‰ yeahhh same here ,wl reallly misss dere ivs πŸ™ πŸ™ πŸ™

    1. Fairy

      Thnx a lotttttzzzzzzz vk dr….thnku sooo much…keeep rockng n stay blessed dearu πŸ˜‰ πŸ˜‰ πŸ˜‰

  22. Sreevijayan

    Awesome upddate dear…

    1. Fairy

      Thnx a ton sree dearu…thnku thnku choooo much yaaar!!!keep rockng n stay blesssed sweety πŸ˜‰ πŸ˜‰ πŸ˜‰

  23. A.xx

    Superb and they meet again but plz give precaps as I’m eager to know what happens next πŸ’― try updating soon loved it and u rock β€οΈπŸ’™β€οΈ

    1. Fairy

      Omg!!!!thnku soooooooooooooooooooooo much yaaaar!!!it means a lot sweeety…thnx a ton…
      Okay dr i”ll try to gve precaps….keeep rockng n stay blesssssed sweetypie
      …..;) πŸ˜‰ πŸ˜‰ love u soo much πŸ˜‰

  24. Di!!!!Totally mind blowing…Amazing episode di…Its really fabulous…Ragini is very bold…And funny Sanky…Take care di…Keep smiling…

    1. Fairy

      Awwww!!!yaaaaaar thnku thnku thnku soooo much riyu dr……thnx a ton sweΓ¨typie ….keeeep rockng n stay blesssed dearu πŸ˜‰ πŸ˜‰ πŸ˜‰

  25. Astha

    Good….. Awsm epi….. Finally rag treated my sanky….. Ha ha… He dont have fear for gun n bla bla…. But scares for small injection πŸ’‰……
    Shiv…. I prefer him for positive role but its ok no prob……
    No mistake on him….. Any boy will fall / obsessed for rag….. Bcoz she is damn beautiful girl πŸ‘§
    U r such a amazing writer……. Loved ur way of writing…. U getting good response….. Keep it up…. Keep rocking….. Ya u bcum busy…. Its ok no prob… When u gets free then u can read our ff…. Keep smiling 😊 my doll…. Love u 😘 😘 😘 ❀ ❀ ❀ 😘 😘 😘

    1. Fairy

      Awwww!!!!my aasthu darling…thnku thnku thnku soooooooooo veryyyyyyy much sweeeetheart for such a heart touchng commment yaaaar!!!!thnku soΓ²ooo much sweeetypie πŸ˜‰ πŸ˜‰ …. love u a lotzzzz my fabulous writer cum bstest frnd πŸ˜‰ πŸ˜‰ πŸ˜‰ …keeeep rockng n stay blessssssed cutie….take care of urself dearu πŸ˜‰ πŸ˜‰ πŸ˜‰

  26. Super and different choice for rudra
    Nice chapter
    Loved ragsan scenes

    1. Fairy

      Thnku sooΓ²oooo much abi dear….thnx a lot for ur sweet sa commment…keeep rockng n stay blesssssed dearu …;) πŸ˜‰ πŸ˜‰

  27. Asra

    fabulous update my cute chocopie…today am totally speechless….omg tilak dhaari u got fear of injection…thz s not ur fault dear…Everyone have a fear of injection dear…Sanky pov superbbb and ragini mind voice also..i loved it core my cute chocopie…waiting for nxt one…tkcr dear….

    1. Fairy

      Awwww!!!!frst of all thnx a lot ur for such a sweeeet name….awww!!!my sweeetypue thnku thnku sooo much…..
      M sooo happppy dat u lyked d update…thnku thnku sooo much for ur beautiful comment…ur comment always made my day!!!!!love u choooo very much sweetypie…..keeep rockng n stay blessssed dearu πŸ˜‰ πŸ˜‰ πŸ˜‰

  28. Akshata

    chalo aaj main agayi sabse late, but what to do my net was down, and pc was also not working properly
    coming to the chappy, its awesome as always. How dare you Rudra????? its not me, its from sansku, if he come to know that you were hitting on his ragu then he will surely roar like this. you dont how narrow minded and possessive he is. its my duty to warn you. i loved this daring and bold ragu. OMG!!!!! sansku, you scared of injection????? reallly???? oh sansku’s new name Tilak dhari, quite unique like ragu.
    again this rudra is back. he is so obsessed. and yes she will never become Dr. ragini…… pratap. but Dr. ragini sanskar.

    1. Fairy

      Hahahahaha rudra to tera comment parke sacchi ka kvi himmat ni krega rags ke paas jane ka…heheheh!!!! Awww!!thnku soooooooooooo much aksha for ur such such such a precious comment yaara….hmm!!!wt to say ur comments always stole my heart!!!as u know m fan of ur comments heheheh…
      Yeah rags wl b dr.rags maheshwari πŸ˜‰ πŸ˜‰ …yeah yaar dis rudra is reallly obsessed…u”ll hate him more as story proceeds….keeep rockng n stat blessed sweetu….love u dheer chala.. umaaah!!! 😘

  29. CAsush

    Awesome nd please update next part soon

    1. Fairy

      Aww!!!!thnku so much sweety πŸ™‚ for ur beautiful comment…wl update it on sunday πŸ™‚ keeep rockng n stay blessed dr πŸ˜‰ πŸ˜‰ πŸ˜‰

      1. CAsush

        waiting

  30. […] to prev. Episode- part-6 So lets start episode […]

Comments are closed.

Yes No