Zindagiii…Tum hi ho (Characters and Promo)

Hello

Here comes my New FF Characters and Promo
Starts from Aug 28

Tere Liye Ending episode(75th Episode) is on 26th
Expecting the same response from you all…

And as you guys wished… Here are my characters…

Rithesh Bhalla….
The great business man… Stern business man… Because of his stern behavior or what else… He is staying alone without his wife… He is staying with his lovely son… He has lots and lots of love for his son but he won’t express it and became a stern father to his son…

Shobitha Bhalla…
A polite,charming,brave lady lawyer staying with her son…She showers lots and lots of love on his son as he is the one and only support of her life… Yeah….she is Mrs. Shobhitha Rithesh Bhalla…

They both got separated due to various disputes…

OK…. They have two sons…
Can we meet them???

Rithesh Bhalla is staying with his younger son…. RAMAN KUMAR BHALLA… The most… coolest person in Mumbai who will handle every situation cleverly… But couldn’t stop his parents separation… Because it happened when he was 10 yrs old…

He is doing in Engineering final year…

Shobitha Bhalla is staying with her son… GURU PRAKASH BHALLA… The most stern person who hates his dad and brother to the core… Because he loves his mother a lotttt…

He is the professor of the same college where Raman is studying…
Don’t just imagine… Guru with old look..
Girls never miss his classes and no one in college is aware of these brothers…

Raman and Guru won’t speak.. won’t stare…They both won’t react as brothers and all…
He is a student and he is a professor…

Raman’s best buddy…MIHIR ARORA… junior to Raman…studying 2nd year in Raman’s college… Raman shares everything with Mihir… Mihir has two sisters…

SHAGUN ARORA and PRAGYA ARORA(KKB PRAGYA)

Shagun and Pragya were studying for fashion designing… Shagun is elder to Mihir… Mihir is elder to Pragya…
Pragya is a cool girl even her parents love her a lot… Pragya likes whatever she has… But Shagun…. Opposite to Pragya…

She loves everything… Whatever she is seeing… If she likes it… It should be hers…. Elsee..

Raman has a rival in his college…
He won’t go and fight but if his rival dare to touch him… Raman won’t leave…

He is the son of the college’s founder….
One and Only Arnav Singh Raizada…

He is not stern… but he hates Raman… That’s it…

Arnav has a gang… Raman has a gang…
They both are the rockstars of the college…

Yeahhh… There is a real rockstar too… Abhishek Mehra… Rockstar… Girls dreamboy… He is the coolest man but won’t leave anyone if they try to cheat him… He hates lies…
He has a personal secretary cum trusty friend… Romi Chopra… He always stays as a left hand to Abhi…
Abhi lost his parents and he is staying alone…. He longs for family and affection…

OK… Lets go to Tamil Nadu…

In an engineering college… 3 girls rules the college with their studies…charm… naughty antics…
Aarthi…. Kushi… Ishitha…
Three Iyer sisters rocking the college…

How they all gonaa meet??
What is gonaa happen in their life???

Shall I start this??

28 comments

  1. Kv

    Hey dear…Intro was superb😍😍😍
    Eagerly waiting to read the first episode, this story line is completely different and I love this
    U should start this dr..

  2. Dini

    Wow Nivi Love u darling. Thanks for adding ARSHI & ABHIGYA. I just can’t imagine them with ur naughty masti. It gonna rock the page. Once again thanks dear.

  3. Zaira

    awesome promo and character intro 😍😍😍😍you know I am gonna miss tere liye soooooooo much you know I loved the chemistry ishu and Raman were sharing there and I was also bored with same characters 😜😜😜😜except guru and arthi 😊😊 but this characters I have to read 2-3times no probs bit r u gonna update this in kkb website??? if not write in the way you wrote tere liye…..
    and when r u gonna start shadhi or dosti ff u said u will start after this😠😠😠haan bolo…..

  4. Zaira

    awesome promo and character intro 😍😍😍😍you know I am gonna miss tere liye soooooooo much you know I loved the chemistry ishu and Raman were sharing there and I was also bored with same characters 😜😜😜😜except guru and arthi 😊😊 but this characters I have to read 2-3times no probs bit r u gonna update this in kkb website??? if not write in the way you wrote tere liye…..
    and when r u gonna start shadhi or dosti ff u said u will start after this😠😠😠haan bolo…..anyways nice update

  5. Arshi

    |Registered Member

    Single word… superbbbbbbbbbbbbbbbbb… really exciting…. and want to know more at this… and yeah our sweet tere liye will be missed… but its ok… aftral one day it have tp end nah??? ☺

  6. chinnu

    really exciting nivi…….. name sema kalakura nivi……. guru stole my heart ur chelakutties become mine tooooo ……. actually bcoz of ur script for guru made us to become mad for guru……………..now he s young professor awesome …………….

    • Arshi

      |Registered Member

      Yeah chinnu… i too feel.like the same for guru πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€ and… a hero in professor look… what comes to ur mind…. ???

      I m remembering madhavan in lesa lesa… mudhal mudhal ah.. oru melliye sandhosam vanthu….

      Omg he was toooo cool professor… hai nah???

      In tat list guru joined… wow dam excitng for profwssor love story…

  7. RUSHI

    |Registered Member

    Nivedha this is just just
    actually no words to describe this wonderful piece
    too creative woowww superb
    eagerly waiting to read more

    guru woowwwwwweweeeeeee

  8. chinnu

    ya arshi im crazy fan for maddy……………….. i remembered the same song and movie……… same pinch………… that to in nivi ff im waiting for 28 th ………..

Your comment will now be reviewed first before it's published. Read more here..

Your comment will now be reviewed first before it's published. Read more here..