Will she love me?? (Devakshi ff)By Akshada (Part-15)

11

Hey guys bak…wid the nxt one…and i am really srry fr being late….so…lets start
**************
Sam: shakti tum?? (shakti u??)
Shakti: haan main hi hu (ya i am)
Dev was silent
Shakti: sam i did nt expect dis frm u
Sam: yaar Shakti…..wo…..
Shakti: ?? hw can u even think like tht Sam…
In anger shakti goes near him and gets hold of his collor while all dis was going Dev was really happy means he did nt want sam to love hr…..and same wid Shakti and he thanked Shakti mentally….
Sam: Shakti…wo…
Shakti: kuch mat bol (dont say anything)

Dev went near him
Dev: Mr….

Shakti: shakti….
Dev: ya mrShakti….i hope aap bohot short tempered hai
Shakti: se MrDev aap ek baade aadmi ho sakte hai.. Par yeh humari personal matter hai….
Dev: see mrshakti i am nt gona interfere….but u can handle it softly…too…
Shakti left his collor
Shakti: Dekho….Sam…sona tume srif ek frnd jaise dekh rahihai….. Dont ovr imagine (see sam….sona jst sees u as a frnd)
Sam: shakti listen…
Before he could say anything Shakti went out

Sam: Dev yaar….abh kya karoo??
Dev: mujhe kuch nahi pata yaar…(idk anything)
Both Dev and Sam cam out…Sam saw Shakti sitting on the sofa angrily…Sam was helpless….so he went bak home…
Dev was in cloud 9….. He felt like he is in heaven… Sona,Elena,Hana and Shakti started to do their work in Hana’s room…

It was almost 6:30 pm…. Shakti and Elena went home…but Hana n Sona were still into their work….
Sona: yaar mujhe paani chahiye! ( i want water)
Hana gave a mischivios smile to Sona
Hana: haan ek min…main aati hu
Hana went inside the kitchen She took a glass and filled SCOTCH in the water…. ?????
She cam bak
Hana: yeh lo juice
Sona: arrey i asked u water rite…
Hana: drink this na…

Sona was so…thristy so…she jst gulped the water
Sona: wht the hell is this…. So yucky!!
Hana: yeh yeh….toh diet juice hai….
Sona: diet juice aur mere liye…seriously!!
Hana: hmm…
Sona: hmm so lets start…
They were doing some work..suddenly sona felt some thing wried happeneing to hr….
Jst then hana got a call..
Hana: hello
She got tensed…
Hana: kk kk i am cming bye…
Sona: wht happened
Hana: an urgent matter yaar…..u go home….kk bye
Sona: kk bye

Hana left the house
By then the scotch started working
While she was trying to leave the house sona started loosing hr balance and ya of courseDev cms and holds hr……before they could hav an eyelock…. Sona started laughing…
Dev got confused…
Sona was laughing laughing and laughing
Dev: kyu has rahiho??
Sona: omg i am nt able to control my laughter… (she told this in a wierd matter) Dev some wht understood…

Dev: pee li kya??
Sona: nahi peena chati hu…. Par kya peeyu…. Hmm hey waiter mujhe ek juice chahiye!?? Oops srry yaha toh waiter nahi hai!!
Dev was nw confrim tht she was drunken….
And again nw sona started laughing
Dev: kyu has rahiho aap??
Sona: seriously main socha ki aap mujhse pyaar karti..ho….seriously?? Aap kaha ho.. Aur main kaha hu…..hehehehehehehe…..
Dev: hmm…..
Before Dev could get hold of hr….. Sona an inside the house…Dev too followed hr… She went inside the kitchen….
Dev was confused wht was she doing….
Sona was searching something….
Sona: arrey……. Yeh….popcorn kaha chali gayi??
She saw dev
She went near him
She pulled him inside the kitchen….

Dev: kya hua??
Sona: mujhe popcorn chahiye
And she started to cry
Dev was nt able to control his laughter….
Dev: popcorn!! Main aapko kal deti hu…i hope abh ghar pe nahi hai….
Sona: nahi mujhe abhi chahiye……
And again she started crying
Dev: teekhe teekhe ek min…
He started searching fr popcorn….

At last finally aftr 5 mins he got
Dev: mil gaya (got it)
Sona: yay! Yay! She was jumping like an idiot
Dev: abh kya karna hai??
Sona: banao??
Dev: abhi toh aap ke kaha ki main itna bada aadmi hu……so…i cant do these things….
Sona again started crying
Sona: mujhe chahiye
And she started crying loudly
Dev: teekhe teekhe banati hu…
And he started making… Aftr done he gave it to hr….she ate some….
And again sat silently

Dev pov:

Omg!! She is so…cute while eating…. And idk wjt happened she did nt eat and sat silently…… I think i cant go and leave hr home…so shuld make hr sleep
I: popcorn khali na….abh chaliye mere saath (ate popcorn rite cm wid me)
Sona: main kahi nahi jaungi….
I pulled hr…. But she did nt even move a bit…
O mg!! She is so…strong….

Sona: ik karate and kungfu….leave me…..
Thts it fr me
I took hr in my arms…..
Sona: hey leave me……
I went inside the guest room…left hr on the bed
Again she started crying

Me: abh kya hua??
Sona: mujhe gulab jamun chahiye
Nt again…
Me: gulab jamun keliye main kaha jaau….!!?????
Sona: abh mujhe nahi degi toh main tume nahi chodungi??……
Me: oh!! Really tum kya karsakti
Sona: kaha na…. Ik karate and kungfu
I laughed a bit…
Me: teekhe dekhta hu…
Sona:arrey waite…. Mujhe 2 no…3….no…4 gulab jamun chahiye!!
Me: itna khaogi toh moti hojaogi
Sona: thts kk mujhe chahiye….

I went to the kitchen i searched inside the fridge thank god!! Thr r 5 gulab jamun….
I took them in a bowl…and went
Sona: tum aagayi….. Cm on give.. Me…yeh baby mumma ke paas aao…..
I really started laughing
I gave it to hr….she gave a bite and again starred crying
Abh kya hua!!!!! (so sad of Dev??? par aaj main tume nahi chodne wali hu Dev)
Sona: mujhe gharam jamun….chahiye….
Me: hmm….
Sona: plzs….. Waite main toh Rani hu…kyu plzs poochungi?? Hey waiter mujhe gharm jamun chahiye….
Dev aaj toh tum gaya….!!
**************
Thts it fr today

Precap: continues

Bear me if thr is any mistakes

We recommend
11 Comments
  1. Amazing Episode

    1. V.V.harshita

      Thnxzs vil post soon

  2. wow yrr it was amzing
    not boring at all
    love it plz post soon
    love u

    1. V.V.harshita

      Ya vil post soon

  3. MANSINAIK

    Awesome epi
    Sona the queen ??
    Post asap

    1. V.V.harshita

      Thnxs vil post soon

  4. DramaQueen1004

    Hahahaha… aaj toh dev gya kaam se… bichaara…
    I loved it
    Pls post soon
    Love u loads

    1. V.V.harshita

      Thnxs vil post soon

  5. Veryy nice. Plssss post soon

    1. V.V.harshita

      Sure vil post

  6. Ritya

    Hahaha poor dev ??

Comments are closed.

Yes No