A TREAT TO ISHRA AND ARSHI FANS EPISODE 102

Omg… i m feeling cloud nine …. guyz … u have showered such a love and affection over me and my ff…. i have no words to thank u all…. if i say thanx… it will be a very very small word… i have replied each and everyone … but many of my replies got rejected…. so i m thanking each and everyone here.. i have seen many silent readers … i m feeling very happy….

And anaya…u have such a cute name sahla… and u can comment from ur name…

Amani.. all the very best for ur exams… come back sooon…

And varsha.. will surely try to post a cute epi by ur brthday…

And maneet.. I wil surely try to add them.. firstly I should see that serial to get the exact connection so that I could give 100% ….

And guyz…. Pls don’t be sad if any f my reply didn’t get posted…. I have read all ur comments.. for atleast 5-6 times.. that much I m happy… I have got such cute frnds… keep on supporting and encouraging guyz…

Yeah.. I have missed many of old reader’s comments…. Hayathi …roma… pankuri… nicky.. litty.. tweety…rashitha … niti…….
I just hope they would read my ff…

Niharika ahmed neha. Sne7…. I have missed ur comments for past some epis….

Sorry if I have missed any of u….

Ok enough of this now.. lets move to next epi…

US:

Swara runs and hides herself under bedsheet.. sanskar admires her innocence and continuously stares at her,… slowly he went and takes the bedsheet and looks at her face which s almost red by shy…. He solely moves to wards her…

Sanky: hmm.. so mis.sulochini… now gonna become mom… u will have to face many responsibility…. Are u ready…
Swara: I m soooo happy sanky… I will give the world’s best thing to my baby… whichever I have missed in my childhood…I wont leave my baby never ever…

Sanky hugs her: I m too happy swara…. U have given the world’s best gift to me today….

Swara: sanky… I think someone s watching us…

Sanky whike hugging?: who was that shameless people….

From video call
Shagun: we rthose shameless idiots…

Sanky breaks the hug.. and looks behind… he forgot to disconnect the call..all start teasing sanky..
Swara: stop teasing my husband..

Shagun: oh hooo.. my sisy was angry at him nah?
Swara: that was before 2 mins…
All laugh at them…
Shagun: sanky enough of this now… u guyz should come to india.. I cant swara alone there…
Sanky: ok dhi will surely try to come as soon as possible…

Inside ishra room
Ishu had lil tears ..
Raman: I was kidding ishu… y r u crying…
Ishu: whatever may happen… I should not have doubted on u…
Raman: tahts ok… chill
Ishu: no raman.. w r not that ordinary couple… we r childhood frnds.. for me .. trust is the most imp thing… that u know very weelll…I m feeling guilty…
Raman ugs her and consoles…

Shagun called ishu to come to terrace…they joined them..

Swara: dhi… what will be my baby’s name…
Shagun: hmmm.
Sanky: I m sure… u have already thought of that…
Ishu: how s that possible.. she came to know that she s pregnant by this mrng only
Swara: no dhi.. sanky s right… I knew I m pregnant before 1 hr… can u imagine.. withing 1 hr I have thought many things for my child..

All began laughing…

Shagun: so whats the name…
Swara: first I thought lets keep swasan.. cute nah??

Sanky: what??… sun.. swa… what… is it boy’s name or girls name…

All lagh swaa makes pout face and tells them that swa from swara and san from sanskar …

Swara: ok let it be.. lets keep SRK// s from shagun dhi.. ishu dhi…. R from raj and ravi uncle… K from sanskar…
So ;ets keep sharukhan…
Kushi: wow.. superb…
Payal: y sharuk khan… lets keep salman khan….SMK..
Swara: but M for?
Payal: u forgot ypur ragini magheswari frnd?.. how can u forget them.. take M from them
Swara: yeah.. how can I foget them.. they will be happy hearing this…
Sanky hits his head with his hands…
Kushi: no sharuk khan
Payal: no salman khan

Shagun : omg… sanky.. u have trapped … hhaha….

All starts laughing…
Swara: Kushi payal… lets keep salruk khan/.. hows it?

Sanku: stop it swara,… seriously???.. oh no… dhi… how would I manage two kids…?
Swara: what.. u want twins?
Ishu: swara he s calling u as a kid…
Swara: sankkkkyyyyyyy….. today I have promised my baby that I wont become angry at u… but u….
Ishu: omg.. within 1 hr… u have planned this much with ur baby…

Shagun: hey swara…. I will keep super name for our baby… rashi.. if it was girl… sri… if it was boy…RA(ravi my papa) SHI(sashi ur papa)…. So as with sri… ok?

Swara having tears in eyes: dhi really.. u remembered my dad’d name… thnk u dhi.. and very pretty name…
Sanky smiles….

They cut the call…

Ashok: after a long time u guyz r back…
Ishu:yeah… but…
Ashok: yeah I knew.. how u guyx have separated… I had all details…
Pin drop silence…
Ashok (same shoke from yhm): I think I had said something wrong…
Raman: no worries…. Now all s well… no one can separate us…
Ashok gave evil smile.. and left..

RoKa room
Robbie: finnaly my kasturi proposed me …
Kasturi blushes..: sir.. aap bhi nahhh,…
Robbie: I m very happy kasturi.. and promise me that u wont leave me ever…
Kasturi: I wont sir… and I m sorry
Robbie: I should be careful…. I m sorry… I cant live without u kasturi… don’t ever leave me…
Kasturi hugs Robbie

Arshi room..
Kushi just couldn’t belive… she was at cloud nine….
Arnav came and hugs Kushi from behind…she widen her eyes…
Asr: today I m feeling really grt Kushi… I have everything in my life… I just hope it would last forever…
Kushi with lil tears: Arnav ji…. I have never dreamt of this… thnk u for being there in my life… I wont leave u ever …
Asr?: promise?
Kkg: promise
Asr comes towards her and tucked her hair behind her ears…he was starrign at her lovingly..
Kkg pushes him: u have madde me wait long.. now its my turn…
Kushi runs..
Asr: kkuu.. Kushi.. stop…. I said stop damid
Kkg: no arnav ji… u know nah?.. I wont leave any opportunity to troublr u…
Kushi runs from there… asr smiles…
.
.
Pk:
Pihu in mind: I think.. raman is right… I feel like… I m in love with nk…. But how… when… no… but.. whats wrong in it… ?
Number of questions start playing in her mind,..
Nk: what r u dreaming abt pihu…
Pihu at once: I m in love….
Nk: what?… what did u just say?
Pihu bites her lips… : no nothing..
Nk; u have said something…
Pihu: nothing yaar…
Nk: u r in love…. With whom?
Pihu : whoever may be.. whats ur problem.. u go and romance with rita…
Nk: so its tru
Pihu: yeah.. I m in love… he s really sweet.. I will introduce him to u…
Nk: r u serious pihu?…
Pihu: y?.. I don’t have any rights to love anyone?
Nk: I didn’t mean tat…
Pihu: then get ready.. I will show him
Pihu leaves saying this.. nk was broken.. he felt sad… he couldn’t just dijest this… however he gathered up himself and gets ready….
.
.
Raman in mind: oh no… till now ishu don tknow that… I had doubted her… I thought she was ready to do engmnt with suraj… that’s y I left her in engmnt day..i cant hide this… also I cant say this…..

Ishu: what hap raman.. looking tensed?

Raman: nothing ishu… ashok reminded me of that incident nah….
Ishu: leave it nah… past is past…. Y to bother it…
Raman gets somewat relief… but he wants to tell thi to ishu..

What will be ishu’s reaction…. And how pihu will propose nk.. will suraj be able to read his love for shagun….

Guyz.. I thought of nding this ff within 10 or 20 epis.. by seeing ur comments.. I have thought of a new track… which can bring the story into another interested way…. So I m not gng to eend it …. Keep smiling… keep encouraging….

Credit to: arshi

28 comments

  1. akshaya

    dhi superb episodes. raman consoling ishu was good. swasan masti was very amazing. arshi scenes was superb. khushi and payal fighting for naming the baby was funny. nk and pihu scenes were also amzing. u r writing very superb dhi. please make it longer . please post the next episode soon and again very very congragulations. i dont have any other words to say as u r rocking and giving us a real treat of ishra and arshi. thank u so much for this treat

  2. Hira

    awesome episode….but y swasan were on video call???? little confused…..I m a silent reader…but now I will try my best to post a comment on this ff huge fan of ur fan fiction continue ur excellent work…..nd plz clear my confusion plz…..

    • Varsha

      Swasan is in us for managing business… While the couples are in Australia for their honeymoon.. So they r in video call

  3. Khushi

    Thank u thank u thank u thank u thank u thank u thank u sooooooooooooooooo much for this cute lovely ff which gave me a best siter like u….
    Many friends specially Snehal, Ude, Jo, Akshaya…
    Now each of my day doesn’t pass without reading it.. And Saturday and Sunday r like…… Ah!! Indescribable.
    .
    Reading ur ff is became a part of my life.
    Really love u soooooooooooo much and this sweet ff
    Became soooo happy while seeing u won’t stop the ff and u found new track…
    Thank u
    .
    Today’s episode was as usual AWESOME.
    And while reading Arshi scenes I was in the cloud nine..
    Again thank u
    And
    Again
    CONGRATULATIONS
    This is ur 102th episode
    Stay blessed always..

  4. ude

    Are u serious arshi dhi or am I just imaging it? Are u seriously not gonna stop this?
    Wwwwwwooooooowwwwwww then I’ll be the most happiest person………..not only me all the other fans will get happy for this good news………… Today episode is super duper dhi…………ishra scene, swasan scene and arshi scenes are awesome…………… And even now also I’m just can’t believe that u ar continuing my cute ff………….if it’s true then I’m like flying in the air……….
    .?
    .
    .?
    .
    .?
    .
    .?
    ????????????????

  5. sharwani

    Arshiiiiiiiii my dear…..love u loads coz
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    ..
    .
    .
    ..
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Hehe pyaar karne ke liye koi reason batana zaroori thodi hai…
    .
    .
    .
    .
    .
    But episode is toooo cute and its simply awesome and ya don’t stop this ff till this November yaar plzzzzzzz

  6. Divya

    Arshi thank you for bringing up such a nice ff…………… I can just visualize your ff.
    And today’s episode was nice and keep going ……
    Love your ff and finally hats off for your imagination ???

  7. secret admirer

    if writing ff is an art…..then u are the picasso of it arshi….just loved the episode…by the way my name is akhila..

  8. Varsha

    Oh my god!!! Akka I am so so so happy that u r not going to end this ff…

    Hearing our prayers god made u think of a new track.. And I bet that the new track will be far more better than the running track.. I promise u that the new track makes a lot of readers attracted to ur ff.. And u will many comments..

    And after a century its like a step into a new world…

    I am speechless bcoz of today’s episode.. U know akka.. I was just imagining of the old cute lovely moments of Arshi in ipkknd..
    Arshi scene was fabulous..

    Feeling sorry for nk.. He was heartbroken.. ??? Oh my poor boy… But he will be so happy when pihu proposes him right.. He will be in cloud nine as we r while reading ur ff..

    As kushi said reading ur ff is a part of our life.. Every day I would search more than 20 times for ur ff.. I wish telly updates to start a new app for yhm page and whenever we get A TREAT TO ISHRA ANS ARSHI FANS there would be a loud notification ringtone…

    Whenever I search ur ff I will be soooooooooo….. Disappointed… As I could not find it.. But this telly updates posts ur ff when we r not online… Yesterday when I opened I was surprised to see ur ff that too with 0 comments.. I was so happy that I am the first to comment…

    I think I am talking too much.. Usually akka I talk too much only with my close ones.. So does as with u… OK o think enough for today.. U would be tired to read it…

    I was reading ur replies to the coemt and I felt so happy bcozy dearest akka was happy bcoz of our comments.. And we had fulfilled ur wish.. More than 150 comments.. Woah!!!????????

    The episode was marvelous fantastic fabulous mesmerizing…

  9. bindu

    hi
    congratulations
    this is a pleasant ff. pls dont add any villain in the story. i think ashok is villain and cunning.
    readers want the happy story. when we r reading ff readers r in different world and happy to read also. all know that u r a good writter. but please no vilains

    thank you
    bindu

  10. Silent Reader

    Hi, I M One Of Ur Silent Readr, I Hd Read Ur All Ff, Its Mind Blwng. Tl Nw I Ddnt Gv Any Cmnts Abt Ur Ff. Bt Whn I Rd Ur Cntury Epi, I Cdnt Stp MySelf To Cmnt & Prais U Dr. U Knw, I M Nt India. I M Ur Crzy Fn. By D Wy. I M Nt Sy Anythng Abt Ur 2dy Epi………. U Knw Y???? Bcoz No Wrds, Already Al R Said Evrythng, I Hvnt Anywrds 2 Prais U. So Nw I Wnt 2 Fnd Out New Wrds 4 U. U R Dng Gd Job Dr. Keep It Up.

  11. kajal

    Oh again a fabulous episode
    Loved it
    I have become shamd less just imagine i was reading thiz while i m sitting in class in frong of my teacher
    Lol

  12. Meghs

    Wow arshi u rocked such a marvellous epi .. Ur ff rocking always… I like it… Its fav ff on yhm …

  13. OMG arshi dear, as usual today’s episode was also awesome…. Thank you sooooo much dear for this lovely treat… I guess I got a great friend like u coz of this ff…. I can guess with the help of ur ff that hw sweet & great friend u vill b…. So officially today I wuld lyk to ask u will u b my friend forever arshi??? & ya my actual name is Sharanya & I m basically a Malayalee…. 🙂

  14. sakshi

    come on arshi, plz have some pity on me. my friends have started believing me mad bcz of ur ff. u know what i was in my mess and i saw ur epi. i couldnt stop myself and started reading it there only and then u know i started laughing out so loudly and everyone was staring me like what happen 2 me all of sudden. i just slid my ph. back 2 my pocket and came back asap. u know it was so embarrassing. they were saying i have become mad these days. and its all bcz of u……. complains apart but ur epi was really a worth reading it…..

  15. Sahla

    Thank you sooooo much arshiiii…… You are not going to end it……that’s so sweet and kind of you…… We will support you throughout…. Do you remember when you took a break in the beginning, I thought may be you will not be able to finish it and I was really sad……but I was on cloud 9 when you came back with amazing twists…..now I feel the same happiness to know that you will not end it soon……even if you start a new ff, all of us will read it because people who know about your writing skills will not stop reading your ffs……..anyways about the episode……swasan was so cute…….and all the other scenes are awesome as always……continue writing amazing episodes and we will continue loving and supporting you……:):):)

  16. Hello dhi its me sangy remember? Sry 4 not commenting 4 ur last few updates as i m busy with myCET exam preparation i thought ill be able 2 comment ur 100 th episode but even there also i failed n the episode was super duper in fact all ur ff were best sincerly speaking i hav found u the best writter here in site not lying i m saying from my dept of heart just contine writing this type of amazing episode n im sure soon ull rule our heart n ll be the queen of tallyupdates world lol ….. Yours ……sangy

  17. anu16

    wow! am I dreaming?! u r not ending the ff!!!!!!!!!!!!!! thanks a lot
    this news is surely a treat for we readers. coming to the episode it was….. phenomenal as usual, swasan scene was cute , arshi, ishra n P-K[pihu nk scenes ] were as good as ever.
    overall it was fantastic hope that ur fan fiction finds hundreds of readers to praise and encourage ur writing skills……

  18. arshi

    thNK U SOOOOO MUCH GUYZ.. FIR UR APPRCIATION…. AND I JUST HOPE THIS WILL BE CONT TILL THE END F MY FF

Your comment will now be reviewed first before it's published. Read more here..

Your comment will now be reviewed first before it's published. Read more here..