time teaches everythingโ€ฆ.. part 8 (swara comeback)

thanku guys for the response and sry for being late actually was not well that’s why not posted sry for the delay but from now on i will be regular 1 update in 2 days is that ok. sry for the mistakes and now stop of my talks lets start

prev link:Part 7

prev:karvachauth and its puja and sanalk talk and raglak fight swasan stoping them fighting.

today’s part:
sanskar:ok and what was that karva and all.
swara: in evening ladies got ready like newly weeded brides and came for hearing katha(story) brahmins tell us the story and a round is made in the centre vidh mata is placed. And ladies sit in a circle and hear the katha and move their plates to one Another after completing circle it came back to the person who own the plate. And after each part of story they move the plates and it is called karva. It occur 4 times in a group.(pher).(the rotating of plates)
Sanskar:ok but what is there in the plate.

swara:there are the items maybe eatables, some clothes,money, sweets, dryfruits, fruits, etc…. That ladies give to their mother in law. They can’t eat things after they give that all to their mother in law and after the karva.
sanskar:if someone don’t have mother in law than whom they will give the things?
Swara:any elderelde lady of the nearby place.
sanskar:ok so, u r gonna fast??
Swara:yes i am doing fast this year also.
Sanskar:how it fell keeping fast.
swara:u too keep fast u will know urself.
sanskar:me and fast. Really??
Swara:yes u and fast.
sanskar: am i able to do it.

swara:yes u r.
Sanskar:but if i do something wrong.
swara:u will not do anything wrong.
Sanskar:but if i mistakenlymistakenl do something wrong??
Swara:i am there na than u will do nothing wrong.
sanskar:u help me??
Swara:why not i will help u in everything.
Sanskar:but swara i don’t wanna apply mehendi.
swara :sanskar u.

seeing her sanskar run and swara after him.
They run in the whole campus atlast sit near the pillar by opposite tot each other where their backs touch each other.as they always came their whenever have a race like this.
raglak also came there
raglak:so u r rat and cat fight is done(cuha billi ki ladai)??
Swasan:we r done said while smiling.
Ragini:so what u decide do u wanna keep the fast?
Sanskar:yup i am keeping.

Laksh:hmm he is keeping.
sanskar:and u r also keeping it with me.
laksh:wh…. at………. What.. m… e.. Me?
Sanskar:hmm u.
Laksh:but bhai how can me and food at different poles (mai aur khann alag alag jagah (khambo)par kyu).
Sanskar:i am here na don’t take tension.
laksh:but bhai…………. (cutted by sanskar)
sanskar:no but what u r keeping it.
laksh:(with sad face)ok.
ragini and swara start laughing seeing laksh condition.
laksh:u both stop laughing.

They try to contril their laughing but ofo no use. They laugh more loudly.
ragini:laksh same pinch and pinch him
laksh:ahhh! Ragini… What r u doing? Stop it.
Ragini:first say thanku.
Laksh:but why.
swara:say iti or else shesh won’t leave u.
Laksh:thanku.
and ragini leave him.
laksh:but why u pinch me??
Ragini:because our condition is same.
laksh:how??
Ragini:u have to keep fast because of sanskar andan because of swara so our condition is same na.
Laksh :hmm that is true than same pinch.
Ragini;:non i already do it.

Laksh :that’s not fair.(said wirh an innocent face)
swasan and ragini brusto laughing at Laksh innocent face.
Next day they all keep fast and do lots of fun teasing each other.
Flashback ends

Sanskar:laksh what are u thinking??
Laksh:i am thinking how we all keep the fast together.and because of u i also have to keep fast and u keep fast evey year for her.for her longlon age.
Sanskar:whom for whom i keep fast??
Laksh:i think ragini is calling lets move.
Sanskar:but laksh.
laksh move downstairs sanskar follow him.
laksh by signal tell ragini what he did.ragini control the situation.
Ragini :u both r late like always and u remember the day start fasting together because sanskar wanna keep fast after knowing the story.
sanskar:ragini i wanna……. (cutted By ragini)
Ragini :first u both eat than we will talk about this all.

raglak move to their room with sargi sanskar also move towards his room.
raglak side:
Ragini:today he will got to know about past. How could u be so careless laksh.
laksh :actually ragini i just speak by thinking about past.am sorry.
ragini:laksh u know na What doctor said any tension will may risk his life.
laksh:yes ragini i know i will be more alert toward this now onwards.
Ragin:yup laksh wew have to be more careful.
Laksh:ok now l sargi.
ragini:hmm lets eat.
they eat the sargi.
On sanskar side:
Sanskar is lost in his thoughs

sanskar:why laksh say that i always keep the fast for her.
means a girl but who is the girl? Am i ableabl to find the girl and why ragini change the statement ono seeing me. What was going on in between them . What they r not telling me? Why they don’t wanna me to know about my past.? What all is happening all around me?? I have to find it out. I have to know about my past and mainly that girl. Firstly lets eat the sargi.
he eat sargi andan while eating he remember about a dairy which he find in the Files when he loss his memory after the accident.

He move toward the cupboard and find the dairy and there on the first page he find the location where the previous dairy is kept and he find that dairy and from there the location of previous dairy it was a set of seven dairies. He write about previous dairy on next dairy Because he don’t want anyone to know about his dairy so keep all the dairies secretly so no one can find them and he don’t forgot about the dairy that’s why write about the dairy location.

The dairy contains all his collage life and some life afterafte that time.
he read the first dairy his intro his one pic and some imformation about his daily routine. Every day the same r nothing is change in his life. The same Morning, attending classes,dance practice, fun with laksh and back to home. THat’s it.just one incident took his attention. He get shocked after reading that.
He thought how could he love such a girl. How could he and he close the dairy. As the dairy end.
He open the next dairy. there he find meeting a girl colliding with her, her injury and his care for h er and their friendship. He start getting some flashes of two different

swara:
girlsgirl he get confuse. He Stop reading the dairy and keep the dairy secretly.
It is 12:00 p.m. clock and he have to leave for Delhi for a meeting.

Scene changes:
A Girl is seen at airport waiting for taxi but her badluck. Today is the stri of taxis. She got the news.

She look upward and say.
girl:god ji what’s this….. Again me u don’t get anyone else in the Again hmmm….absolutely i am the Only single piece na made by u. No One in the whole world can compete with me. So u have to choose me na. Ur swara na.(swara is back๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰)
so my dearest friend godji tell me now how will I reach there. Because i don’t even know any single street of this big vala state…… ………… what?? Its capital yar don’t say u don’t know. Godji ur gk is so weak what to do u never want people to do partition and all u only create world but they divided into continent, country,state, city and much more.we just have to accept it. Ok leave it. u know i keep fast and guess for whom?? Guess guess absolutely for u Godji. U know me na. I love u very much.

Ok talk u later ma is calling.
Swara:hello mama, u know what i delhi but taxi strike is going on. So i ask god ji to help me and they helped by giving idea of map app. Hmmm……… Mama why u called me??
mama: my express how can u speak so much?? My head start paining by hearing ur talks. I just call u to ask u reached or not and i got my answer. Take by.
swara:by mama love u.
Mama :love u too.
Swara:love u infinity times.
mama: ok call me after reaching.

Swara:ok ur words my order.
she cut the call and cover her face with scarf only her eyes are seen.
A guy came out of the airport and After knowing about the strike. He think to ask someone about the place heh wanna go. He swara and move toward her.
Guy: excuse me
swara:yes.
guy:actually i came here for meeting and hear about the taxi strike i don’t know about the place would help me telling the directions.
Swara:same pinch even my condition is same. By the way what is ur name if u don’t mind to tell??
Guy:sanskar. And ur?
Swara:swara and nice name.
sanskar:i am going xyz place and u?
Swara:same pinch again same place.
Sanskar :so how u r gonna find directions??
Swara:map service.
sanskar:good idea. So lets move.
Swara:hmmm…

precap:swasan journey in present
swasan and raglak fun in past

so guys done with it thanku for ur respons eits not good today and a boring on esry for that will try to improve and do tell my mistakes so that i will. improve them i done my work now ur work start ok now next question mean game is here u all don’t know much about me but pleas etry i also reply u in the comments.

s ohere is the question :
Slam book of 2016
.
1. Vch colour dres suits me?
A.
2. Wht im to you?
A.
3. Wt u r exptng 4m me?โ˜บ
A.
4. Wts ur opinon on me?
A.
5. Wt u lyk in me?
A.
6. Wt u dnt lyk in me?
A.
7. Wts my name in ur moble?
A.
8. If im in jail.. wt crime i would hav dne u think?
A.
9. I love you… wts ur answer?
A.
10. Wtz ur gft on my marriage?
A.
11. 2day is d last day of my lyf wt wil be ur last wrds 4 me?
A.
12.How many boys/girls proposed u?โฃ
A.
13.Your top 3 friends
a.Boys
A.1)
2)
3)

b.Girls
A.1)
2)
3)
Fwd to all ur contacts and get excited answers….
Reply me first
ok tell me who give all answers true there is gift for them ok start now meet in comments by.

37 comments

  1. Kakali

    |Registered Member

    Waaaa!!! Radhikaaa my sis!!! u nalied it dear … i just loved d ehole chappy… it’s superb… awww!!! our Swara is back … woowww!!! SWASAN journey… yeeeiii !!! m sooo excited about it.. don’t say it as boring n all.. i don’t like it in ur FF..it’s A cutee ff okkk…
    now coming back to ur game lemme answer it one by one…

    1-m sure all colours will suits u,, but light blue will b perfect..

    2-u r my cutee sweet dear Sis

    3-m expecting from u that u’ll keep shining..n fulfill ur n urs family’s all dreams..

    4-u r a very mature calm n sweet girl..who can understand anyone soo easily..

    5-ur long bak bak n understanding nature…huhuhuhu

    6-whenever u call yr ff boring…

    7-it’s Radhika only…

    8-hmmm!! may b d jailer is a wanted guest of mental asylum..

    9-Simple.. love u 2..

    10-God bless u with all d happiness n my all good wishes..

    11-I pray to God this day never comes before me..soo that i’ll nevet can say that..

    12- “O”,, *wink

    13-a)girls–i can’t take 3 names..huhuhuuu..

    b) Also can’t choose only 3 names..

    nice playing…Thnk u dear.. ;-* love u…

    • Radhika..

      |Author

      thanku di ur words mean alot. glad that u loved the whole part di… hmmm……. swara is back. how come imake her stay away from sanskar.
      hmmm many things are comingin the journey. ok i will not say it boring if u don’t like di. really its cute di.
      hmmm i have all colours but not light blue ๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข
      thanku di i talk so much??……. may be very much…………. yup very much….. ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ

      ok now my turn
      letme think๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”
      1. every colour will suit u after all every colour will get its real mean (full happiness) when u wear them. most probably i think white or black(bcz it suits me most๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰)

      2. my lovely di whom i love very much.

      3. do what ur heart says as u do till now and whatever u wanna do get successfull in that field.

      4. always make everyone happy and a understanding person who by some words make anyone sadness go away.

      5. ur making everyone laugh and ur nature be like this di never change.

      6. let me guess because i never find anything like this that i don’t like……………. got nothing๐Ÿ˜ž๐Ÿ˜ƒ

      7. by the way i don’t have number but in heart it is kakali di

      8. get missed from tu.

      9. love u toooo………… ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜

      10. a beautiful card full of ur and too be jiju pics and a message for jiju (will not tell u ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ……….. oktelling keep my di always happy and help her in her every decision) and may u achieve ur every dream.

      11. hope that day will never come.

      12. apne nai bataya to mai kaise batao….. tit for tat๐Ÿ˜œ

      13. a)many are there but my mom is my best friend and than my bestfriend and than my all besties.
      b) my bro than my dad than whole class as i talk with everyone equally and they are really nice my sweet bros.

      love u too di. tell me i am correct or not. ur welcome and thanku for participating and thanku for commenting di. ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ

      • Kakali

        |Registered Member

        Radhika u r absolutely correct about d 1st one… My fav colour is black…i prefer it more..chahe blazer,crop top,jeans, pants, kurta …everything i love in black..actually 70% clothes r in black only… n some of baby pink n light blue n,,, pink n white…

        8 wala is soon going to happen…

        10.wala blushhhh…

        12 wala maine bataya nahi infect its a “0”(zerooo) samzhiiii… i have 1 boy with whom i share a special bond… it’s only friendship…but beyond it..huhhh!!! agar unhone yeh wala msg kisi tarah parh liya toh mera sara ka sara khoon sus lengeee..
        clz jate hi mujh par attack karenge..
        u dunno about them..hahahah !!!
        all ur replies r in my heart now…
        thnk u soooo very much dear… ;-*……

      • Radhika..

        |Author

        Than same pinch di I alsolove to wear black and that too everything but their is combination of white my friends also say that white black suits me and my half wardrobe is full of white black colour dresses. And rest are red , blue but dark one that too I have two dresses in blue and every other colour one one dress.
        No di please don’t leave the site make. A soon vala comeback as I will miss u so vala much and all the best for exams.

        Ok so u blush I will click ur pictures and send to jiju that time.

        Really di 0 I can’t believe and special vala bond hmmm that’s nice but I never share that bond with any friend who is boy even not girl but my bro is there to share me and he share everything his I’d in my phone and mine in his phone as I always use bhai phone to do one thing or other and my I’d always remain open in his phone andand my messages irritate him very much he log out the I’d and next time also I open the I’d in his phone there is no secrets between us even I don’t share with anyone but share with bro all my crazy doing pagalpanti I too don’t know what I do he say me u r mad girl but yup this mad girl is his sis now what to do . I love him sooooooo we bhi jyada vala much.
        And how dare he sus your blood I don’t allow him to do that to u di and yup if he do so he have to face me firstly and will not allow him to attack u.don’t worry will know them someday or other..
        Ur every talk is always in my heart di.
        And glad that they are in ur heart.
        Ur welcome di โ˜บโ˜บ

  2. Simin

    |Registered Member

    Nice chappy destiny brought them together once again
    1 royal blue
    2 my sweet sweety
    3 nothing
    4 non stop radio
    5 your bak bak
    6 dont know
    7radhika
    8 might have killed dhanya varun kapoor*good job dear me and kakali want this to happen*
    9 love u too
    10 lots of love
    11 love u loads dear
    12 i dont like this stuff i just hate it but unfortunately one of my friend said ki he likes me and i regected him but still he is in touch with me

    • Radhika..

      |Author

      yup destiny brought them together again. how come destiny also keep them stay away for long. ๐Ÿ˜ƒ
      thanku for the answers
      now my turn came letme guess ๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”
      1. every colour suits u as the colours also want some sweetness which they get when u wear them. but if i choose one than pink and white. and may be royal blue also.

      2. my lovely sweet vali sis.

      3. always stay this much sweet and achieve whatever u wanna achieve.

      4. u r very sweet person and a good nature person and make us correct on our wrongs but with sweetness only.

      5. ur nature and talks.

      6. wait a minute is there anything which someone don’t like in u……………. gosh nothing is there ๐Ÿ˜ž๐Ÿ˜ƒ

      7.i don’t have number but in heart its simin.

      8. u must do talk sweetly to someone and inspector don’t like as they only want ur sweetness. and about dhanya varun kapoor i don’t kill her bcz she is varun kapoor life and if we kill him than how will we able to see our varun kapoor on tv. ๐Ÿ˜‰

      9. i love toooooo………………………..

      10. a card in which ur all sweet and encouraging words are written and a photo of urs saying that all words to my to be jiju and one message to jiju (tell him only……….. ok ok telling will always take care of my sweetu sis and help her in her every step) and achieve everything u wanna achieve.

      12. noone like this all the boys are crazy that’s why they do so. hmmm only one i can’t believe it. say truth and about me think urself will tell later * till than think ๐Ÿ˜œ

      13. a)many are there but my mom is my best friend and than my bestfriend and than my all besties.
      b) my bro than my dad than whole class as i talk with everyone equally and they are really nice my sweet bros.

      felling bad for the guy whom u rejected.
      love u ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜ƒ thanks for participating and thanx for commenting ๐Ÿ˜ƒ

      • Simin

        |Registered Member

        Are mera baccha u are sooo cute
        Love u loads
        Fortunately only one or else i dont know what i would have done with others

      • Simin

        |Registered Member

        Baccha dont feel bad for that guy
        I seriously dont know what he is up to
        I dont chat with him or call him still he wishes me on eid and my birthday
        Sometimes i feels he is crazy and bad coz i cant give him what he wants
        And about u i dont know but there is someone who will love my sweety the most

      • Radhika..

        |Author

        Hmmm di don’t worry about that guy their are many crazy guys like this I see many guys will tell u about some incidents of these guys which I hate the most they are just crazy firstly I use to think who do crazy things these are only in serials but now I got to know they are in real also crazy guys and their crazy love not love just attraction because love never wants anyone’s life or want to hurt anyone love just needs love . hmmm someone to hoga hope I found him and their is someone for u also who love u very vala much may be more than anything in the world and hope u meet him soon.
        Love u too very very very much means loads vala love โ˜บโ˜บ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜take care of u and the guys also don’t kill themโ˜บ

  3. Abdul hafiz (Uma)

    Chappy is awesome…. Loved it… Keep it up dear…Swara is back,yapiee….waiting for nxt…
    1.I don’t know how you look. So, can’t say๐Ÿ˜”๐Ÿ˜”..
    2.A great friend jo mujhe hasa sakti hein..Jiske saath baat karke mujhe kushi milti hein…
    3.I am expecting from you same like kakali.
    4.Sweet, cute, chatterbox and loving person…
    5.Your non-stop bathe and caring side๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
    6.Nothing…I love everything about you…
    7.Well,phone number nehi hein….
    8.Well,maybe tumne apni non-stop batho se police officer ko irritate kardi hogi(bcz police officer ko extra talk pasand nehi hein…They are gabbar types๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰)
    9.Obviously,I love you too…
    10.Best wishes..
    11.Don’t dare to say that… I wish that day never come before me…๐Ÿ˜ก๐Ÿ˜ก
    12.Double zero…
    13.(a)No boys
    (b)I can’t choose 3 girls…

    Huu, loved the game.. Thank you dear for the game…

    • Radhika..

      |Author

      thanks. glad that u loved it. hmmm will keep it up. hmmm she is back after all how will she be away from sanskar for long time. will post tomorrow.
      hmmm that’s true.
      1. every colour suits on a lovely person like u as the clothes also need some lovelyness that people should like them and when u wear they look lovely. may be black or blue

      2. a sis whom i will talk.

      3. always stay like this sweet and cute never change and achieve ur dreams and may u successfull in that.

      4. cute, sweet, lovely and encouraging.

      5. ur lovely and encouraging side and nature.

      6. let me think…. wait wait…… how is it possible nothing is there that i hate in u. ๐Ÿ˜ž๐Ÿ˜ƒ

      7. same here. but in heart ur name uma.

      8. hmm ur lovelyness for others he don’t wanna share so that’s why ๐Ÿ˜‰

      9. love u too.

      10. a pendant of ur and jiju name first initial and in between the letters a beautiful heart shape thing in which ur both pics are there and a message to my to be jiju (will tell him only…….. ok ok telling always keep my lovely sis happy and support her in her every decision) may u achieve everything what u wanna achieve.

      11. wish that day never come.

      12. apne nai bataya to mai kaise bataoโ€ฆ.. tit for tat๐Ÿ˜œ

      13. a)many are there but my mom is my best friend and than my bestfriend and than my all besties.
      b) my bro than my dad than whole class as i talk with everyone equally and they are really nice my sweet bros.
      love u. thanku for participating and for commenting. ur welcome๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ

  4. Mica

    |Registered Member

    Radhuuu… uugghh i just waiting next chappy…..
    love it soo much dear!!!! hiks… no time to answer… all pass.. huaaaa

    • Radhika..

      |Author

      hmm after long time….. will post next part tomorrow.
      glad that u loved it……. no worries……. thanku for the comment dear๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ

  5. Tharu

    |Registered Member

    Awesome..swasan met again….enjoyed a lot…
    1 any colour will suit you but light blue will be good.
    2your my sweet younger sister still I learn from you
    3you will spend your life successfully and happily with your family
    4 your are very mature and intelligent girl
    5your maturity and understanding about others .I really like your perspective about everything.
    6 don’t know
    7radhika only
    8 l can’t guess
    9love you too
    10 lots of love and blessings for happy married life
    11love you so much..but don’t come such a day
    12two now one was my best friend and still.otherone is whom I am going to engage.
    13 boys -Anupa
    Can’t choose 3names

    13

    • Radhika..

      |Author

      hmm they met afterall how much time the will stay away from each other.
      but i don’t have any blue colour dress ๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข

      1. every colour suits u as the colours also want some sweetness which they get when u wear them. but if i choose one than yellow and white.

      2. my lovely sweet vali sis.

      3. always stay like this sweet and cute never change and achieve ur dreams and may u successfull in that.

      4. cute, sweet, lovely and encouraging.

      5. ur lovely and encouraging side and nature.

      6. let me thinkโ€ฆ. wait waitโ€ฆโ€ฆ how is it possible nothing is there that i hate in u.

      7. tharu di because u r bigger than me.

      8. u must do talk sweetly to someone and inspector donโ€™t like as they only want ur sweetness.

      9. love u too………

      10. a beautiful card full of ur and too be jiju pics and a message for jiju (will not tell u โ€ฆโ€ฆโ€ฆ.. oktelling keep my di always happy and help her in her every decision) and may u achieve ur every dream.

      11. hope that day will never come.

      12. hm. m nice di but only two i can’t believe will tell u later ๐Ÿ˜œ

      13. a)many are there but my mom is my best friend and than my bestfriend and than my all besties.
      b) my bro than my dad than whole class as i talk with everyone equally and they are really nice my sweet bros

      • Tharu

        |Registered Member

        You are so nice dearie…actually I am away from my family because of studies so I miss my family.I consider my mom and dad more than best friend.your are right they are the best friend.
        And my 2 brothers are like my best friends too.love you dear…

      • Radhika..

        |Author

        Hmmm that are best friends as we can share anything with them as we do with friends they are life long with us. And some don’t consider parents as even friends because they are strict but my mama papa are more than friends to me I can share anything with them and don’t worry about far or near as its heart connection not face so don’t worry this time will pass soon.
        Love u too
        By the one question pop up in my mind what I will call u as I don’t know u r younger or elder than me .I am 15 . do tell me what will I call u if u fell like telling .โ˜บโ˜บ

  6. Devihaa

    |Registered Member

    Hey radu….. How r u dr….its my order that u should take care of u first fr….. Because health is vvv important…
    Kk…..now coming on to the chappy…. Its really really really…. Awesome…… Awww…. Swasan fight in past was cho sweet…. And ragini..lol.. That same pinch thing….. ๐Ÿ˜น๐Ÿ˜น… I couldn’t control my laughter …..and yee…. Swara is back…. But whom she is calling as her mom….and does she also loose her memory…cozz… When she saw sanskar she didn’t recognize him…….

    Ok…now coming to the questions…
    1. Hmmm.. Well I think blue will suit u..
    2. U r my first friend in tu
    3. Just love everyone especially me as u do always…
    4. U r such a lovable person….
    5. Ur matureness.. And also ur cutie..silly jokes….
    6. Well I don’t what to say to this question….
    7. Actually I’m not having ur no… But for me u r radu…
    8. Hmmm… May be…. Becox… The jailers liked u so much… That they want to keep u with them …lol…๐Ÿ˜๐Ÿ˜
    9. I love u more…
    10. Well I wish that we both get married on the same day… As we are both same in age…. And I’ll ask my jiju..to give u all the happiness in this world…
    11. Well I will not let a day to come like that…if something happens like that means….. I’ll kill yam raj and I’ll save…. AndI’m always with u…
    12. No one dr…
    13. Hmm well first is my papa..
    And then all my classmates as I talk with all of them..Equally…They all r such a sweet bros..
    14. Harshitha… Then all my best friend including u… Dr..

    Kk dr.. Now its ur turn…
    And there is an extra question for u…
    When is ur bday….
    Mine is 1st Oct….

    • Radhika..

      |Author

      Hey … I am fine now how r u??….yup I took full too rest and now I am fine . hmm…… Health is very important.
      Really u fell it awesome I am glad for that .yup the same pinch my one friend do like that me and best friend never forget her pinch our arms get swollen as she pinch us. Hmmm. She is back ….. New family got to know in some parts.yuhuu u guess right she also losses her memory .but why don’t sheshe realize him u got to know in next part.
      Okmy turn came
      1. Every colour suits u as u r such a lovable person that colours also need some loveliness so that people choose them and I think blue and white suits u the most.
      2.u r my lovely sis who is of my age I find first sis of my age in tu.
      3.u too love everyone and achieve all the success and happiness in ur life.
      4.u r a lovable person
      5.ur lovely nature and cute talks. And caring
      6.let me think ……difficult one but I will not loose hope…….. I got it …. Yuhu I got it …….. I love all ur things what to do u r such a lovely person .
      7.for me u r devihaa.
      8.may be the jailor love ur sweetness and lovely nature that he don’t want to share with anyone .
      9.I love u tooooooo…
      10.hmmm so I also wish we marry same day same place same time I remember a ssong same time same jagah fame lai khadi……… (Its a Punjabi song) just remember it and I will give u a collage picture of u and me with our to be what say after all u remember me from this and asy jiju is also of our age or 2-3 age bigger so direct dhamki (warning) every time make u happy don’t ever a tear came up in ur eyes and always support u and help in achieving whatever u want.
      11.hope that day will never come.
      12. apne nai bataya to mai kaise bataoโ€ฆ.. tit for tat๐Ÿ˜
      13. a)many are there but my mom is my best friend and than my bestfriend and than my all besties. Including u all tu friends
      b) my bro than my dad than whole class as i talk with everyone equally and they are really nice my sweet bros.
      mine is on 2 June and happy belated birthday as it is in this month only na .
      Love u dear and thanku for commenting and thanku for participating in the game โ˜บโ˜บ

  7. Mahjabeen

    |Registered Member

    Amazing part dr..sry fr nt cmntng on previous parts..little busy so

    1.cant say dear coz i hvnt seen u soo
    2.wel til nw we r nthng but ha i want u to b my sweetest frnd
    3.stay happy same as always
    4.u r vry mch understndng nd calm…sweet girl
    5.love ur talks nd ur nature
    6.til nw i hvbt find nethng wch i didnt like in u
    7.til nw nt saved coz nt hvng ur no..so pls gv me ur no nd i wil save dat as radhika only
    8. May b coz of ur bak bak non stoping talk becahra police wala got irritated nd arrested u
    9.IIIIII LLOVEEEEE รOU TOOOO
    10. Hmm i wl make a special card fr u nd will write mny bkessings fr u both nd loads of prayers will b frm my side to stay happy married life
    11. I want dat day never comes in my life
    12.well one boy proposed me but i rejected coz i m nt in all dis stuffs
    13a) My bro den my best friend( we bth r besties though nw we dnt stay in same state coz he went abroad but still we share a grt bond ) nd den one my close frnd cum brother
    14. My childhood frnd her name is ROZINA( we r frnds frm childhood when i ws in class 2. Nd nw m in cls 12 nd we hve a strong 10 yrs frindship bond) nd nxt to all my besties

    Welll rlly loved to share wth u

    • Radhika..

      |Author

      Thanku for comment dear . glad u fell it awesome and don’t think about previous ones . u comment here na it means a lot.
      1. All the colour suits u as u r sweet person and they also want some sweetness that people choose the to wear and mainly white and black I think but I also not see u so can’t tell exactly.
      2.hmmm why u think we are nothing and only sweetest friend I want sweetest sister so tell me my dear sisy u r younger or elder than me so I would call u appropriately if u don’t fell bad to tell I don’t think u fell so. U r my sweetest sissy.
      3.u too stay happy and achieve whatever u want in ur life.
      4.u r too understanding and may be somehow think things twice before doing think so because I don’t know u from much time so I may be wrong also.
      5.love u and ur nature and ur talks also .
      6.let me guess I think I find it in u hmmm I got it u r the sweetest person so how come I find anything that I don’t like .love everything in u .
      7.ok will give in message and I too say as mahjabeen.
      8.may be because of ur sweet nature as he don’t wanna to it with anyone.
      9.i love u tooooooo ……..
      10.hmmm u make a card so I will also make a card . a beautiful card full of ur and too be jiju pics and a message for jiju (will not tell u โ€ฆโ€ฆโ€ฆ.. ok telling keep my sissy always happy and help her in her every decision) and may u achieve ur every dream.
      11.hope that day will never come.
      12.oh only one can’t believe . hmm none like that even I myself don’t wanna to get involve in this all and mine tell u later.
      13.oh so ur bro is now in abroad don’t worry that connection is heart to heart not like face to face.
      a)many are there but my mom is my best friend and than my bestfriend and than my all besties. Including u all tu friends
      b) my bro than my dad than whole class as i talk with everyone equally and they are really nice my sweet bros.
      Glad u love to share with me . thanku for commenting and thanku for participating โ˜บโ˜บ

      • Mahjabeen

        |Registered Member

        M 17 yrs old…nd y uld i mind if u cll me sissy..m also nt hvng ne younger sister nd i uld b glad to have u as my choti๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€

      • Mahjabeen

        |Registered Member

        Nd fr da point no 4 u r nt wrong dear…u r absolutely right..m really amazed to knw dat u knw da most importnt thing abt me…love uuuu๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜

      • Radhika..

        |Author

        Ok so u r elder to me so u r my di I will call u di.hmmm okay u r my sweety vali sissy and di .
        Aww so sweet of u.
        Yuhu I am right …….. I amazed u .yuhu I know u somehow well .I am glad to know this well done dude well done.
        Love u took โ˜บโ˜บ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜

  8. Pingback: time teaches everythingโ€ฆ.. part 9 (a new start) - Telly Updates

Your comment will now be reviewed first before it's published. Read more here..

Your comment will now be reviewed first before it's published. Read more here..