Swasan….. Give me your hand to hold episode 49

Anu rathore : thanks….
Tamanna : thanks….
Serena : please vote…. What do want… Thanks for comments…
Madhu : thanks dear…
Rosey : thank you….
Priyanka : thanks dear…
Sny : thanks sissy…
Mica : hmm you are right… But… Ok vote…. I will decide as per voting… Thank you….
Duaa : thank you…. I know they did injustice…. Ok let’s see votings…. Thanks…
Swarna : i will surely keep your request…. Anuj drama??? Umm I don’t wanna drag it…. So he will come for next 2-3 chappy may be….
S : thank you….
Anuann : thank you…
Prakriti : hmm… Let’s see voting dear…. Vote you also…. Thank you dear….
Kyanat : thanks dear….
Sanjana : thanks sanju…
Chandu : thanks dear… Yaa let’s see voting will decide…
Anu : thank you…
Shan : thank you…
Arshaanya : yah your point is right… And moreover they were also kid then…
Sanji : thanks dear… Please vote what you want…
Sethidisha : thanks dear…
Niya : thanks…
Alle : hi… Thanks dear… I am so happy you read it and comment… Thank you… Please vote what you want… It will decide next part…
Swasanfan :i also want to end it…. Let’s see voting… Thanks di…
Momo : thanks…
Jay : hi…. I am really glad you comment… Voting will decide… Please vote… Thank you…
Romaisa : i will try to come with season 2 or any other story… You all know I am in final year… Let’s see…
Reethi : hmm I am also thinking same… But let’s see voting…
Mahjabeen : please vote what you want… Thanks for comments…
Pinkistar : thanks… I am a student of b. SC 3rd year… I am a bengali… Lives in small town purulia… In West Bengal…. Tell about you…. Thank you…
Arunika : thanks dear… Please vote…. It will decide next part…
Tweety : thank you dear…
So here is the next part….
Swara : aaaaa…
Sanskar immediately close her mouth with his hand…
Sanskar : why are you shouting?? Pitwaogi kya??
But ‘ swara what happened? Why you shouted?’ whole family woke up by her shouting….
Swasan both widen her eyes….
Sanskar gets up… Swara also… Sanskar search place for hiding…. He hides in comforter… Swara beats him… Both are running here and there in the room but not getting any place for hide….. Sanskar tried to fit in Almira but he didn’t fit in it…. Here all are worried…. Continuously calling her….
Adarsh : bhai… Why she is not opening the door….
Pari : and also not responding…
Shomi again knocks : shona…. Open the door… What happened….
Here swara hit her head several times with her hand….
Arjun : Adarsh…. Chal break the door…. I am afraid….
Adarsh : han bhai….
Both start to push the door…. But at the nick time door gets open…. Both falls on ground along with swara….
Swara : aaaawo bhaiyu….
Actually they push swara accidentally…. And trio falls on ground consecutively….
All members sighs in relief to see her alright….
Shomi helps her to stand up… Adarsh and Arjun also gets up….
Pari : swara are you alright?? Why did you shout???
Swara : wo bhabi…. Cockroach…. Cockroach….
Baishali : Cockroach???
Swara : han bhabi… Wo…. I was sleeping…. Then a Cockroach came… And it was walking in my hand… (baishali and pari makes faces) and I shout.. .. Then…. I went washroom to clean my hands…. I felt disgusting…. That time you all were calling me… So I can’t open….
Baishali : oh I see… You okay na?
Pari (looks here and there) : BTW where is the Cockroach?
Swara : gya… Gya.. Chala gya….
Pari : oh….
Shomi : ok ok… Now all go and sleep…. I will sleep with shona….
Swara (shouts) : nooo….
All sees her with terrified look….
Swara (smiles faintly) : wo ma…. You were sleeping with ashwi avni and Arab na??? To if they wake up then they can’t find you…. They gets afraid na….
Shomi : han you are righ…..
She stops by a sound from bathroom….
Swara’s eyes widen….
Shomi : what was that sound???
Swara : no… Nothing…. Nothing ma…. Wo I kept the soap case in a dangerous position in hurry…. I think that has fallen…. I…. I will check it.. You…. You all go….
Shomi : are you sure… Why are you sweating so badly??
Swara : wo… No ma… Wo…. It’s to hot today (she starts faning by her hand)….
Baishali : but ac is on….
Swara : han… Tho…. I should decrease the temp more…
You all go na…. I will manage…. She literally push them out of her room and close the door…. All goes to their respective rooms … Swara is like πŸ˜₯πŸ˜₯πŸ˜₯πŸ˜₯πŸ˜₯πŸ˜₯πŸ˜₯
She switch off the light and opens the bathroom door…. And starts to beat him…..
Swara : you idiot…. Duffer….
Sanskar : arey stop it swara….
Swara stops after getting tired….
Swara : why you came here???
Sanskar Pulls her by waist…. Swara falls on him….
Sanskar : i was missing you badly….
Swara : sanskar we met in evening only….
Sanskar tighten his grip and pulls her more on him….
Sanskar : so what…. You know na I want you in front of my eyes 24 hours….
Swara was just starring him…. She is totally lost in his deep brown eyes….sanskar smirks…. He slowly tugs her hair behind her hair….
Sanskar (huskily): you know what…. You look soo beautiful and cute in night dress….
Swara looks down…. Feels shy….
Swara was wearing baby pink loose top and cafree (knee length)…. Her hair totally open….
Sanskar (nuzzle his nose in her neck) : and you know what….. You smell so sweet…. Ummm…. I can’t wait swara…. I just can’t wait for our marriage…
Swara feels shy hide herself in sanskar’s chest….
Swara : sanskar you should go now
Sanskar : man nehi kar raha….
He starts kissing her neck…. Swara starts breathing heavily…. She gripped his t-shirt….
Swara : sanskar please….
Sanskar takes her in bridal style and moves to bed… Places her on bed and lay down beside her…
Swara : sanskar… Go na….
Sanskar takes her in his tight embrace… : no…. I am not going… I will sleep here….
Sanskar pulls her more… And hide himself in her shoulder….
Swara smiles and hugs him tightly…. And both sleeps in each other arms…. Peacefully….
End….
Precap ur choice
Hmm so guys in yesterday’s chapter…. Some of you wants brosis Unite and some of you don’t want…. As I am also wanting not drag this drama more at least bro sis drama…. And guys I will really gonna end it soon…. After marriage as per swarna’s wish I will give some pregnancy drama and will end it…. Thanks for reading…
So now vote….
1. Forgive 2 brothers…
2 not forgive….
I will make further episode in your voting… So vote…. I will write 50 epi… So it will full on swasan romance and brosis unite (if you want..) or some drama. … Regarding raksha bandhan. … .

29 comments

  1. Reethi

    Awesome. Swara should forgive bros.I know they r wrong but they are repenting right tho maafi karna banta hai.wow next one is 50th episode. Super. 😊😊😊.I can’t imagine ki I read 49 episodes n .CONGRATULATIONS to u for ur sucess. WILL be waiting for next part.post asap

  2. swarna

    4give them yaar. See today is raksha bandhan so pls opition 1.thanx.i also have 1 request. Promise us dat after dis ff u will come with another ff. Pls pls. Wat pls??? Pls chodo. U have to. Dats my order. Otherwise kattie. And in the last epi of dis ff u will give us teaser of ur brand new ff otherwise how would i get to know. Ok. Rest of bak bak i will tell u in next epi. Ok??? Ok.

    • Pammy

      |Registered Member

      Omg!!!!!!! Am sorrrryyyy dear am literally sorry dear…my comment z jz misplaced idk how??!! Am.srrry again

  3. Serena

    |Registered Member

    Awesome as always..forgive them but not so easily..I read ur prev chapters n I read how they behaved with her..

  4. Arunika

    |Registered Member

    Awesome but short!!!!
    Btw evn I’m a bengali & live in Kolkata….ekjon bengali bondhu peye khub khushi hollam!!!
    πŸ™‚

  5. Madhu

    Awesome dr…..forgive them dr…….want more swasan romance in 50th epi….
    Epi was awesome dr…..funny nd romantic…….update asap dr…

Your comment will now be reviewed first before it's published. Read more here..

Your comment will now be reviewed first before it's published. Read more here..