siya ke ram alien adventure (intro)

21

Tadaa… Vanshika back once again with a new funny fictional ff.. Hmm I’ve been experimenting so much with the epic, right? Hehe don’t worry this is my last fun story on the Ramayan.

Note:) This fanfic is purely original work of fiction, and has nothing to do with reality, on any basis.. Just for fun ?
So what’s the story? It’s just that general Ramayan we know, but with a twist. Ram is there, siya is there, sweet cute lakshmila and Foolish egoistic Ravan also there. What’s different? ALIENS. So a big WELCOME in this fun mythology adventure. Mantra and Ravan also teamed up together. And one more twist, lakshmila together in…..(will be revealed soon)

All four couples are happily married. Ram’s coronation is going to take place the next day. Mantra has filled up Kaikeyis brain with all bad thoughts and Kaikeyi is determined to send her son, who used to be beloved, Ram on vanvaas. But this didn’t seem enough to Mantra, who has some more evil plans. What’s next? All secrets revealed soon.. Till then bye. And do leave a comment

We recommend
21 Comments
  1. Piyali

    Amazing………you are exciting me dear………lovely intro…….would be waitng………exams from this month so may not be able to read , please forgive me…………..love you a lot……be happy……

    1. Vanshika

      Aah ah thank uuuuuuuuuuuuuu so so so much dear love uu.. Oh okay dear I’ll be waiting for ur comments and ALLL THE BEST for your exams which I know you’ll rock ?? Even I’ll be having exams in two weeks so I’ll be late at updates so catch them whenever ur exams over.. Luv u

      1. Piyali

        Oh , All the Beat dearie……..I am sure you are gonna rock…….Love you……be happy……

  2. Pragyashree

    Nice to see you makimg comeback so soon. This one will definitely amazing like the last one. Well please reveal the twist of laxmila and the main one of aliens sooooon. I am waiting for it.

    1. Vanshika

      Aah ah thank uuuuuuuuuuuuuu so so so much dear didi.. Luv uu. Uep lakshmila twist is more twisting and I did it just to increase fun of aliens ? Lakshmila will b together in vanvaas [{(REVEALED..!!.!.!)}]

      1. Pragyashree

        Thats great plz update soon

  3. Pragyashree

    And the most important thing, don’t tell that this one is last of this genre.

  4. Jayani

    Dis epi is asum… Nd dat’s gr8 news dat manthra nd raavan hav teamed up… Thank god lakshmila 2gether r going for d vanvaas… Won’t b able 2 comment regularly coz my xams just started 2day… Nd den later dis month is my semester xam???… But will try 2 comment wen I can… After reading d starting, I don’t think I can stay widout reading dis ff… Nd d idea of aliens is asum… Waiting for d next epi…

    Jai Siya Ram

    1. Vanshika

      Oh ohkay sweetie pie love you thanks alot.. Don’t worry ..do comment when u have time.. All the best for your xams.. U r gonna rock I knew ?? .. Love u

      1. Jayani

        Thank u sooooo much for ur wishes di… Will do my best ?

  5. Amalina

    Hey, awesome comeback! Glad that you are back?? Wating for first epi❤️❤️?? plz update next epi soon…..?

    1. Vanshika

      Thank you so so much.. Will update tmrw ?? .. Love u

  6. Padmaja

    Hey lovely comeback vanshu cutie…. waiting for Ur awesome ff……I love ur idea dearie… pls update the first adao dearie . ?????

    1. Vanshika

      Thank you so so much.. Will update tmrw ?? .. Love u akka ???? have a nice day

  7. NABANITA626

    Lovely idea dear……waiting for what will happen next…..

    1. Vanshika

      Thank you ? very very much didi.. Luv u

  8. Jayani

    Di, u said “Don’t worry this is my last fun story on the Ramayan.” in d starting of dis epi… So dus it mean dat u won’t write any more ffs on Ramayan??? Pls don’t tell dat ur going 2 stop it??

    1. Vanshika

      Yep dear you’re right I’ll stop writing ffs l after that, I.e April.. Will write again in vacations only.. Sry dear.. ??

      1. Jayani

        U hav ur vacations during may right??? So during ur vacations u will write more ff on ramayan right??????

    2. Vanshika

      Hm mm yep in may 15 may vacation begin I’ll write ff on skr n in march also I’ll b irregular I’ve exams ?????

      1. Jayani

        I hav xams frm 1th march till 16th march (dese r d tentative dates)… Can’t b regular as m r8 now

Comments are closed.

Yes No