Latest Indian TV Serials Written Episode Updates, News, Reviews, and much more!

Realization….os. Part 2

66

Kunj woke up smiling with his one eyebrow up wala expression. He stood up and ran his finders through his hair.
K: Chal beta !!! Atleast she’s thinking about you.
Kunj got ready and had his breakfast . As he was leaving for his office
T: kunj!!! Suna n…. Actually today is my best friend’s birthday party…….so…….
K:Oye Siyappa Queen !!! Don’t worry….. Go to your room and in the cupboard you’ll find your dress and your friend’s gift.Chalo bye…..be ready by 7 pm. I’ll come to pick u up.
And he went leaving a smiling Twinkle behind him.

At evening

Twinkle got ready wearing a black gown with silver pencil heels. She was wearing a long earing and a blackish wristwatch. She had put her vermilion and mangalautra. She had done very light makeup with a baby pink lipstick . She was looking breathtaking.
Sometimes later ..she heard kunj’ s car’s horn.She came out as she saw kunj waiting for her.
He was wearing a black shirt with the first 3 buttons open.He was wearing a blue denim with white sports shoes.As both of them looked at each other they were mesmerized.
Kunj murmured: She looks hot Yrr. First she stole my heart and now she’s planning to send me to a mental asylum .Ye mujhe pagal krke manegi !!!!
Twinkle heard him and was blushing but didn’t show me him

At the party

Both entered the party and as the birthday girl saw twinkles she jumped and hugged her.Twinkle also hugged her back. Both were very happy. Kunj smiled seeing his Twinkle happy.
Girl : Finally u came yrrr twinkii ….. I missed u soooooo much. And u didn’t invite me in your marriage also. Very bad ha..
T: Sry my darling…… First of all a many many happy returns of the day……to my dearest THANMY. I missed you too.And Yrr my marriage happened in too hurry that I couldn’t call you.
Thanmy looked at kunj and said : Hi jiju!!!! Nice to meet you….. Well u r smart hnnn.!!!!πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹
K: Thank you thanmy and a very happy birthday to you……..
They shared some sweet talks then thanmy said: Twinkle today is my friend’s birthday also . Poojama’s and yogs birthday.
Twinj wished them a happy birthday.They were busy talking when they heard an announcement being made by thanmy. She was requesting twinj to perform a couple dance on the stage. Twinj were shocked but they had no other option rather to perform. Kunj asked for Twinkle’ s hand. She readily gave her hand. The song Guzarish started playing. ( Guys I’ll not bore u with the lyrics)
Kunj started twirling Twinkle and she fell in his arms. Then he came from back and hugged her , resting his chin on her shoulders.He then picked her up in bridal style and twirled around. He then put her down kept his hand on her waist and pulled her closer to him.Twinkle’ s hand was on his chest. He started moving forward, closer ,more and more and the song ends.( Sry… I’m not gud at describing dances ) Everyone starts clapping and cheering for them . They came down from the stage . After sometime they came back.

Sarna Mansion

They entered into the room.They were very much tired. Kunj went to change and Twinkle laid on the bed. When kunj returned to the room he saw twinkle lying on the bed.
K: Oye Siyappa Queen!!!! Ja change Kr le . Then u can sleep
T: Kunj sone do n plssssss
K: Twinkle bola n Jao…..iss dress me tujhe relax in milega..you’ll feel uncomfortable.
T: kunj … Mai bahut thak Gyi hu…I can’t do it alone
k: ohk…. So u can’t do it alone ri8 ??
T: hmmmm
K:Fir mai Teri help kr deta hu……
Saying this he picked her up and moved towards the washroom
T: kk….k…uu….u…n…n….j.j …..ye tum …..Kya…..kr ……rhe…..ho ???She said stammering
K:Teri help…… Nd gave his one eyebrow up wala look.
He reached the washroom door and and and………….

Ohk guys …..aj ke liye enough……… again hpy birthday to the bday girls………Nd all of you plssssss write yr bdays while commenting………
One more thing I want to ask if I can add mature content in the next part…a bit only….now bye

66 Comments
  1. Rashiverma2199

    Wow…..awesome adya…..my birthday is 21 sept…..
    And ya u can add…..

    1. Adya

      Thnkuuuu Rashi…….so sad that it bday is over………no worries. …………keep commenting

  2. SidMin

    Adya Loved it πŸ™‚ Awesome and the lines
    “T: kunj … Mai bahut thak Gyi hu…I can’t do it alone
    k: ohk…. So u can’t do it alone ri8 ??
    T: hmmmm
    K:Fir mai Teri help kr deta hu……
    Saying this he picked her up and moved towards the washroom
    T: kk….k…uu….u…n…n….j.j …..ye tum …..Kya…..kr ……rhe…..ho ???She said stammering
    K:Teri help…… Nd gave his one eyebrow up wala look.”
    were awesome πŸ™‚
    Post the next part soon and yeh I have no problem with mature content πŸ™‚
    My birthday is on the 13th of September what about yours ?
    Post soon πŸ™‚
    Love you πŸ™‚

    1. Adya

      Thnkuuuu Sidmin di…………so sad that ur bday is over………..di thnkuuuu sooooooooooooo much for your precious comments ………… Nd I’ll tell my bday in next part……….. I’ll try to post asap

  3. Woooow adya it’s soon good…. Awesome episode dear

    1. Adya

      Thnkuuuu sooooooooooooo much Pooja. ……pls keep commenting

  4. Ritzi

    Wow yaar….it doesn’t seems like ur writing for the first tym….love it yaar…nd I just now saw yr comment in my ff….thnx for tht too….I will be eagerly waiting for yr next part nd yr ff too

    1. Adya

      Really………it means a lot………Nd ya I always do comment on your ffs………nd thannnnnnkkkuuuuuu soooooo much…….I’ll try to post an ff……and surely post the next part soon

  5. Chiku

    It’s awesome. Really ❀️❀️❀️❀️❀️❀️❀️❀️❀️❀️❀️❀️❀️❀️❀️❀️❀️❀️
    Loved it
    U can upload mature content no problem
    My bday is on 6 December 😬
    Happy birthday poojama and yogs. May u both have a hearty and good year ahead. β€οΈβ€οΈβ€οΈπŸŽ‚πŸŽ‚πŸŽ‚πŸŽ‚πŸ«πŸ«πŸ«πŸ«enjoy ur day

    1. Adya

      thannnnnnkkkuuuuuu soooooo much…….I’ll try to post the next part……if I don’t forget….coz mai bullakad hu………I’ll remember ur bday.. .but I can’t promise

  6. Woow adhya cool. My bday oct 15th

    1. Adya

      Thank you shiny. ….Nd If I remember I’ll surely wish on that day bt happy birthday to you in advance

  7. Awesome adya
    U can add mature content
    My bday is on 26 jan

    1. Adya

      Thnkuuuu…..akanksha…….pls keep commenting…..Nd I’ll wish u if I remember……bola n…..bullakad hu

  8. Awesome.. Amazing… Nd my b’day is 3rd oct… Nd i think yeah u can add mature content in the next part…

    1. Adya

      Thnkuuuu soooooo much Nd be lated hpy birthday…………luv u

  9. Amazing epi.. that part where kunj said he would help twinkle wasπŸ˜‚πŸ˜‚.. n Im fine with mature content πŸ˜›πŸ˜›.. my birthday is on 6th Oct.. n urs? Do cont soon πŸ’•

    1. Adya

      Thnkuuuu soooooo much sidvee ………it was so sweet nd be lated hpy birthday ………..I’m so glad that you commented……….ill tell my birthday in the next part

  10. Lama

    Awesomeness ki height…Loved it

    1. Adya

      Thanks Lama………so sweet of you……..I hoe u always love my article

  11. Thanmy

    Adya my dear sissy this is for both the parts😍😍😍😍😘😘😘😘 first thanq soooooo much for ur wishes n then yrrrrrr in this part when I saw my name i mean I got scared I thought I’m imagining n guess what it was my name only yrrrr😱😱😱
    I mean thanq shoooooooooooooooooooooooooooo much for this pyaari gift I just loved n this one os is killer n yaa I don’t mind if u add mature content mei toh bohut besharam hoon 😜😜
    N its awesomeeee yrr plsssssss cont soon
    Once again thanq yrrr n when is ur b’day???
    Love uπŸ’žπŸ’ž

    1. Adya

      Ohhhhh ur welcome di………Nd yeah I expected u to be shocked………bt now I think I have become the member of TU family……….nd I’ll do cont soon di……I’ll tell my bday in the next part Nd last but not the least ………I LUV YOU toooooooooooo till……..hmmmm……….let me think……..till infinity

  12. Amazing OS…loved each and every bit of it…have no problem with mature content…post next soon…

    1. Adya

      Thnkuuuu soooooo much……..twinj sidmin it was so sweet of you

  13. Ria

    Hey Adya,
    It was awesome. Will be looking forward to the next episode and mature content is all fine.

    My b’day is on the 1st of September. What about you?

    Loads of love.πŸ’–

    1. Adya

      Hii ria…….. thnkuuuu yrrrrr…….Nd u know I was very happy to know that you are going to cont ur I love you ff………… Sry I couldn’t wish you a happy birthday………bt I’ll try to remember next time……….Nd my birthday in next part…….luv u too yrr

  14. love it

    1. Adya

      Thnkuuuu Anshika…..plsss keep commenting

  15. Supriya18d

    Hey Adya!
    Luv u so much
    Yaar I can’t wait for next part…..pls post fast…and u can add mature content….. My b’day is on 18 dec…

    1. Adya

      Thnkuuuu supriya…….Nd ya I’ll soon post the next part……….hpy birthday in advance………luv u too

  16. Joonakanksha

    Awesome dear
    Nd my bday on 26 jan

    1. Adya

      Thnkuuuu joona……so sweet of you……..hpy birthday in advance …….pls do comment

  17. Kruti

    Hey adya this was amazing…..looking forward to d nxt part….continue soon
    Nd mature content isn’t a problem u can add it

    My b’day is on 8th Nov….when’s urs…????

    1. Kruti one day difference 😍😍my birthday is on 7th November πŸŽ‚ I feel soooooo happyπŸ’™πŸ’™β€β€β€β€β€β€β€

    2. Adya

      Haaaww my kruti di ……… thnkuuuu soooooo much di……….I’ll do post soon……….Nd hpy birthday in advance……… bhul skti hu….after all I’m bullakad

  18. Sameera

    Wow yaar adya amazing awesome wala epi tha yaar last scene was too cute 😘😘

    1. Adya

      Thnkuuuu sameeraaaaaaaaaa…..pls do always comment……….nd yr bday

    1. Adya

      Thnkuuuu lucky…….pls keep commenting

  19. Simiyy

    Adya it was amazing…. please continue soon…. my birthday is on 19th march

    1. Adya

      Thanks. Simmy Nd if u remember I commented on your ff……….pls always comment and keep up my spirit

  20. Amazing πŸ˜πŸ˜πŸ’šSo eager to know what happened next πŸ’πŸ’My birthday is on 7th November πŸŽ‚

    1. Adya

      Thnkuuuu I’ll surely post it soon Kiara …… plssssss keep commenting and hpy birthday in advance

  21. wooowwww Yr its superb
    just beyond amazing
    Twinkle’s realization for her love is beautifully described
    and their dance was also good
    and her lines at the end part was so cute
    she was that much tired that she can’t change alone ohhhhhhhh
    then why to fear Kunj is always there for her πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜›
    but Yr you stopped at a wrong point
    now just update it fastly haaannnn!!!!!

    1. Adya

      Thkuuuu shikha……..nd yeah why to Fear when kunj is there……..yeah stopping at that point was the suspense………..I hope u like my next part……..thnkuuuu again…… Nd u didn’t tell ur bday

  22. Hey adya
    Amazing …..fabulous

    1. Adya

      Thnkuuuu soooooo much payal…….pls keep commenting

  23. It was fabulous Amazing outstanding Os..
    I just loved it sooo good. Eagerly waiting for the next part. Post it soon. πŸ˜ŠπŸ˜€πŸ˜‰
    And ya my birthday is on 11th may…

    1. Adya

      Thnkuuuu and I’ll try to wish u….keep commenting

  24. Ayeshakhanum11

    my birthday is on 25 jan but tje episode was awsome fantastic

    1. Adya

      Thnkuuuu and I’ll try to wish u….keep commenting

  25. Its awsme adya suprb part my bday is 2 dec n yes u cn add a mature content

    1. Thnkuu so much cutie pie

    2. Adya

      Thnkuu so much my cutie pie……..

  26. fab….superb…..loved it in core. …my bday 2 dec…..

    1. Adya

      Thnkuu so much tahu…so sweet

  27. dreamer...arundhati

    Adya.. Yaar it was 2 gud… πŸ˜€
    I luved each part
    Happy bday thanmy, yogs and poojama
    Have a blast

    1. Adya

      thnkuuuu soooooo much for ur precious comments

  28. Awesome adya… yaa u can add mature scenes…. My birthday 12 april

    1. Adya

      thnkuuuu soooooo much

  29. Purnima.agrawal30

    awesome amazing fabulous….& yaa u can add mature content

    1. Adya

      thnkuuuu soooooo much yrr……ur comment matters a lot

  30. Wow! You to us right that your are writing for the first time
    Anyways it was awesome

    1. Lied to us*

    2. Adya

      No I didn’t lie . ..it’s really 1st time……..Nd thnkuuuu soooooo much

  31. R. S. H. H. P

    Adya plss post next part asap I’m waiting for it n my birthday is on 20 November 😘😘😘😍😍😍😍☺☺☺

Comments are closed.

Yes No