Promo Of “Infinite” & “His Lust Or Love”

Hey frds its me ur frd Mavo (Angel)
h r u all?
well I’m here with a promo of my both stories but before that I want to ask something

Is Ur TU Account Showing Notification Icon And Massages Because Mine Is Not Showing… Till Afternoon It Was Fine But Then In Evening It Was Showing That Website Is Offline Then In Night It Got Online But Then Its Not Showing Notification And Massages And On Top Of That When I Massaged TU They R Not Replying… Now What To Do… well leave it and now back to story

“INFINITE”

Arya’s Past Is Connected

Arya’s Fight Before Marriage

Haya’s Naughty Way To Get Arjun’s Forgiveness
———–

“His Lust Or Love”

SwaSan’s Hot Intense Romance At Waterfall

Swara’s Family In Maheshwari Mansion

Swara To Lure Sanskar To Get Forgiveness
———–

So How’s Promo Of Both Stories ؟?

Tell Me Till Then Bye Tc And Love U All A Lot ???

78 comments

  1. Bhavana

    |Registered Member

    yep in my account also tu is not showing notification and messages i tought it was only my problem but it was with evryone well promos are awesome

  2. Sueño

    Wow!!!!!! Interesting eager to see hw vl swara do tht…… hahahahahja……. it vl b fun I thnk????
    Waiting to read d epi……???

  3. Lucky

    |Registered Member

    Hi dear!! his love and lust is an amazing story!! i really love it a lot… i don’t know why u bring swara’s family to the house but i am sure u have some reason in it… but its my request plzzz in any case don’t separate swasan plzzzzz… and keep that kavi-kavya away from sanskar!!! once again wonder ful story.. keep writing dear

    • Mavo

      |Author

      hello.. Thanks a lot… Yeah it’ll be fun and don’t worry swasan will never gt separate at least not in my story… Thanks a lot

  4. Manolove

    |Registered Member

    Angel guess who is this..
    Brilliant promo…eargly waiting sweet heart… I have logged in but still it shows offline… Don’t know y….

    Do u know I named myself as manolove because it’s just for u.. The only reason I registered is for u….

    Please update soon….
    Love uuuuuuu

  5. Neha_priya

    |Registered Member

    Yeah they’re not showing notifications logo… Still it’s not showing…. His lust or love is superb I’m waiting for your next part

  6. Angel Goldie

    Aww..eagerly waiting fr their Intense Romance under Water Fall..hope its Really Intense wala…Continue soon plzz

  7. Chaitali

    |Registered Member

    yeah..TU is not showing the notification…moreover there is no option of sending a private msg to any member!

    Anyway..promo of lust and love is interesting…i am a silent reader of that!post full episode

  8. Areeba Nasir Ishaqui

    Yup they r not showing notifications.. Btw promos r awesome plz upload next epi of his lust or love soon ❤❤❤❤❤❤

  9. Sree

    |Registered Member

    Same here. Its not showing notification. When i checked activity it shows down for maintanence. ??
    The promo is very nice. I am waiting for his love or lust. Post soon??

  10. deeva

    Hey Angel……. how r u…….. really excited for both the stories……. loved it plz update soon can’t wait darling plz…… love u tc

  11. Aliya

    Great promo. Eager to know arya past. To be frank I started liking veer and Ana than arya. OK update soon

  12. sss

    aryas’s past connected om n fight but i think it will get over soon as haya is planning her naughty ideas for arjun wing for it update soon

  13. Mehr

    |Registered Member

    Hey hv u logged in. Sometimes it happens. Anyways when will u update the next. Do tell when and update on the same. Cannot resist anymore

Your comment will now be reviewed first before it's published. Read more here..

Your comment will now be reviewed first before it's published. Read more here..