A message to twinj readers….

52

Hey guys ridhima here…..
I know u must have forgotten me till now…😒😒….
Bt its okkk….
Here i m to inform u that i m leaving my ff’s…. i soo wanted to continue tht bt due to some personal reasons i will nt be able to continue….
U know this studiess….πŸ˜’πŸ˜’….
I m really very sorry to leave the stories in between…. 😭😭😭…….

I will be back….bt dont know wen….
Nd also maybe i will be writing sid’s new serials ff at that tym…😝😝…hehe….
Bt i m very sorry…..
I will nt be able to continue my stories….

I cant continue the stories bt can solve ur queries a bit….

# school love

Ummm…yes the real culprit behind all this is
……..RAJAT…. the one who saved samar nd his dad……. nd he is uncle of kunj( chacha.πŸ˜†πŸ˜†)….

# love srory in heaven..

I guess this is one of my best storiss….. i enjoyed writing it…..😍😍….
Hehe….likhti likhti khud hi hasne lagti thi…😜😜…
This story will cme to end twinj going back to earth….aftr facing torcher in hell….

# limitless love

😭😭😭😭😭……
I have nt yet started this story….
My lots of plans gets ruined….😭😭😭….

Really sorry guys…..i know u must be angry at me…. bt i have my own reasons for nt continuing the stories….
I really loved writing…… i dont know how i will stay widout u ppl….

Nd plz ask if any queries to u all…in the comment box….
I will solve them last tym….😭😭….

Will miss u all sooooooo much…..
My all regular commentors nd silent readers….
TU gave me a new family…..which i love sooo much….
I will always be thankful to it…😒😒😒….

Love u alll soooo much…😘😘😘

We recommend
52 Comments
  1. Yashasvi

    HEYYY RIDHI DII MUJHE PTA H THAT HO SKTA HE KI U DNT REMEMBER BE AS 1ST WAS ASILENT READER N THEN A RARE ON BUT I LOVED UR BOTH FF’S HOPE TO SEE U SOON !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AND ALL THE BEST FOR UR FUTURE DII !!!!!!!!!!!!!!! LOVE U .,,,,,,,,, LOADS N LOADS OF LOVE …………………….😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘 DO REMEMBER UR SISSIE YASHU……………………………………….😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

    1. Ridhima

      Aisa kabhi nhi ho skta that i will forget u….
      i remember u my sissy….
      nd yes recently missed ur comments alot….😒😒….
      bt its ok u must be busy…
      thank u soooo much dear….
      love u toooooo….😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘…..
      i will misss u sooooo much….
      dont know wen i will return….. 😭😭😭

      1. Yashasvi

        OMG!!!!!!!!!!!!!!!!! really happy that u remember me but toooooooo sad that u missed me n i didnt comment 😭😭😭 😭😭😭 😭😭😭 😭😭😭 😭😭😭 😭😭😭

        i’m soooo sorry fr that i couldnt be a good sisssie……………….. shooo shorryyyyy

      2. Ridhima

        Hawwwww……
        hw can u say that….
        u r my extra good nd sweet sissy……
        love u soooo much….
        i know u must be busy…. bt its okkk u read thats enough 4 me….
        love u 😘😘

      3. Ridhima

        Is that u in ur profile pic….?????
        U r soooo cute…😍😍😍

      4. Yashasvi

        thankew shoooooooo much my dear ridhi dii !!!!!!!!!!!!!!!!! loads n loads n loads of love , i love u infinity………………..
        yups dii that’s ur jhalli sis in profile pic!!!!!!!!
        LOVE U !!!!!!!!!!!! hope u come back soon……………
        try to come asap for ur this sis……………………….
        will miss u u knw wt i’m really teary eyed , believe me………….😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘 love u…………….. muahhhhhhhh

    2. Ridhima

      Awwww…….dear dont cry……
      i will definitetly try to cme back….for my sissy….
      i love u much much more….😍😍😍😘😘😘😘😘……
      nd u r sooo damn cute….😍😍😍😍…..
      i love u…😜😜😜😜

      1. Yashasvi

        Awwwww thas shoo shweet of u my dear sis I’m really thankful to TU for giving me such a sweet sis………………..😍😍😍😘😘😘
        will be waiting fr u !!!!!!!!!😍😍😍😘😘😘😘😘😍😍😍😘😘😘😘😘😍😍😍😘😘😘😘😘😍😍😍😘😘😘😘😘😍😍😍😘😘😘😘😘😍😍😍😘😘😘😘😘😍😍😍😘😘😘😘😘😍😍😍😘😘😘😘😘😍😍😍😘😘😘😘😘😍😍😍😘😘😘😘😘

    3. Ridhima

      Even i m thankful to TU for giving me a small little sissy like u…..😘😘😘😘😘….
      nd yes if u have any email id give me….i will definitely love to contact u…..
      love u sissy….πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜β€β€β€β€β€β€πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–

      1. Yashasvi

        yes ridhi dii i have an email id , it’s – [email protected]

        and ya dii ROCK IN UR STUDIES…………….!!!!!!!!!!!!!!!! MY RIDHI DI ROCKSS………..!!!!!!!!!!!!!!!πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜β€β€β€β€β€β€πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜β€β€β€β€β€β€πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜β€β€β€β€β€β€πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–

        will be waiting fr u ………………….. muahhhhhhhhhhhhhh😘😘😘😘😘❀❀❀❀❀❀

  2. Sayeeda

    Riddhi gonna miss u nd ur ff badly…. U know how much I love nd enjoy ur ff…. But it’s OK….. This is urs decision nd I respect it… I gonna give u my full support….
    Love u… Miss u πŸ’žπŸ’•

    1. Ridhima

      I m also gonaa miss u sooo much dear…
      ur comments always makes my day….
      gonaa miss u soooo much…😒😒…..
      thank u sooo much for understanding me….
      love u toooo….😘😘😘😘

  3. Bye but come back soon with school love take ur tme see u soon good luck

    1. Ridhima

      Thanks dr…..
      Dont know wen i will return….
      bt wll nt be able to continue my story….really sorry….
      If possible i will give a OS in between….
      love u alot…😘😘

  4. I will miss u.. I read u ffs nd i love them very much… Especialy love story in heaven, nd school love also… Bye.. Take care nd best of luck for u’r future…

    1. Ridhima

      Thanks dr….
      I will miss u toooo…..😘😘😘😘😘😘

  5. Angita

    I’ll never ever be able to forget you riddhi….love you will miss you
    I nfeel like I’m missing one of tu precious diamond
    I love you shooo much..
    If you want you can contact me at angitanovember.gmail.com
    I’m gonna miss you so badly😘😘😘😘😘😘😘😘😘

    1. Ridhima

      Me tooooo…
      I will never ever forget u….
      My sissy….
      love u tooo….
      will miss u sooo much…..
      Heheh……diamond nd me….πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚…….zyada ho gya….😜😜…
      i would love to contact u…….
      nd if u want do contact me on my id….actually real id….
      [email protected]

  6. Hi DI, I was a silent reader of your ffs…Going to miss you badly…I hope you will come back soon…Sorry for not commenting…

    1. Ridhima

      Thanks dr….
      i m glad u broke ur silence…..
      nd need nt to be sorry…..😁😁😁…

  7. Purnima.agrawal30

    plzzzzz mt jao yr ese…..loved your ff’s……kher koi ni jldi wapas aana…..tussi jaldi se aao aur continue krna ff’s……

    1. Ridhima

      Awwww…….
      thanks dr….u have always supported me by ur comments….
      m gonna really miss u…..
      i dont know i will be able to continue my ff’s or not…..
      bt as u know main kaha man ne wali hoo…..beech mein ati rahongiiii…😎😎😎…
      .love u alot dear…

  8. Best of luck dear❀❀❀galdi se studies complete kar ke aga na πŸ’•till tkhen ill miss u

    1. Ridhima

      Thank u sooo much dear…..
      hehe….i wish kaash yeh studies jaldi se khatam ho jati….
      Miss u tooo

  9. Chiku

    Hey ridhi chehak here I changed my name to tu……………..
    I was missing ur ff nd suddenly a news came dat u will not continue 😫
    Ill miss u😊😊😊😊😊😊😊😊😊 dear
    I luv u nd hope ull return wid ur same ff

    1. Ridhima

      Hey chehak…..
      awwwww…..sorry for making u w8….nd giving a dhamaka..😞😞😞…..
      i willl miss u toooo……
      love u tooooo…..
      i dont think it will possible wid ff’s bcz till then u will forget it…..πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†

  10. Sanjanaagrawal

    Hey ridhima ……. are u the writer of swaragini ff – opposites attract ???? So r u not continuing that one also …..

    1. Ridhima

      Yes dr….i m the same ridhima…..
      M not continuing that one tooo….
      Really very sorry….πŸ˜”πŸ˜”

      1. Sanjanaagrawal

        Its ok dear ….. hope one day u will return with another twinj n swasan ff ……… 😊😊

    2. Ridhima

      Thanks dr for understanding me….
      i will surely try to cme wid another ff’s…..
      nd i was seriously not knowing that smeone liked opposite attracts tooo..😢😢😢

  11. Aishwarya.twinjfan

    Yaar v will wait for u to cme. Pls try to make it as soon as possible.
    COME BACK SOON.πŸ’•πŸ’–πŸ’ž
    Will be waiting for u.

    1. Ridhima

      I will miss u toooo dear…..
      dont know wen i willl return….bt at the minimum it is gonna take 8 months….
      Bt hopefully i will cme in between meri yaad dilvane….

      1. Aishwarya.twinjfan

        Kya 8 months?
        Cm back soon.

    2. Ridhima

      Awww…..
      if possible will try to give updates in between…..

  12. Will miss u di..plzz try to come vack..love u loads..muah!!

    1. Ridhima

      Will miss u tooooo dear……
      If possible i will definitely cme back……
      love u toooooo….😍😍😍

  13. Sanjanadivya

    hhhhhhhhhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhh ridhi dear ur ff’s sooooooooooooooooooooooo nyc dear pls donot leaves us im vry big crazy fan of ur ff dear pls mat jao dear i love u dear ur a awesm writer dear love u & ur ff im going tooooooooooooooooo misssssssssssssssssssssssssssssssssss uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu soooooooooooooooooooooooooooooooooooo muchhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh all d best fr ur studies studies is important also so try ur best der but i will miss u fr sure

    1. Ridhima

      Heyyyyy dr….
      i also dont want to gooo….bt my circumstances make me to leave it…..
      bt surely i willl cme back one day……
      nd really thank u for considering me a writer….😍😍….
      Awww…thank u sooo much dear….😘😘….
      i will miss u tooooo

  14. I loved ur stories…specially School love..

    I’ll miss ur stories…

    All the Best for ur studies..

    Ur story school love made me a commenter from silent reader..& I was happy to see u like my comment..

    1. Ridhima

      Thank u sooo much dear….
      I m glad that i wss capable of making a silent reader commenter….πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†……….
      i will also miss my storiess…..πŸ˜‰πŸ˜‰..
      thanks dr..
      nd really i was sooo happy to read a comment of silent reader…. u was the first silent readrr who commented….really thanks dear….😘😘😘😘😘

  15. Hyy ridhi , i wl miss u and ur ff a lot …. ur ff were awesome,superb,fantanstic….. i really love them vry much ….. wl miss u and ur ff a lot …… bt its kkkk ….. i cn undrstnd study comes first ……. al d bst ridhi…… and come back soon with a bang ……. till then will miss u a lot ……… love u so much my sissy ……. 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

    1. Ridhima

      Heyyya diii…..
      thank u soooo much for commmenting….may be last tymmmm….😒😒….
      aur kitna jhut bolti hoo…jhootiii….πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•…..
      i will misss my ff toooo…..😒😒….
      thanks…😎😎…
      love u tooooooo soooo much wala…
      😘😘😘😘😘😘

  16. Ritzi

    Hey ridhima…..I just wish u could see my expressions right now. I m on verge of crying…..so after pali,misha sanam,aakansha,Tara,roshni,crazy nd many more frnds…..u r also leaving me….leaving tu…..leaving US! Pls ridhima never say tht u will miss us….bcus I m sure tht u will not go far away from us….u will be with us nd u hv to post os ….fs….ff or smthing during ur vacations nd THATS MY ORDER…..If u don’t mind I would really like to stay in touch with u….are u on fb….then pls do send me yr email…..come back soon dear….I hope I m not late

    1. Ridhima

      Awwwww……
      dont cry dear….
      i will be back….bt not sooon….😒😒😒
      Nd as per ur order….i will write a few os/ss if u ppl are ready to bear my torture…..😎😎…..
      nd ofcourse i will nt let u miss me….. i will be here smewhere around….
      nd ya i m on fb…..
      my email….- [email protected]
      i will cme back bt dont know when…😒😒😒….
      u r absolutely nt late…
      love u nd ur ff’s…..😘😘😘😘

  17. shayna aka twinkle

    Hey rich I I will miss ur ff nd i don’t comment but am a great fan of ur ff nd i read all the episode of ur ff nd hope to see you again nd luv u fnd nd gng to miss u

    1. Ridhima

      Thanks dr…..
      I m glad u commented over here….
      I will try to cme soon if possible…..
      i will miss u toooo…😘😘😘😘

  18. Kruti

    Ridhima gonna miss u soooooooooo much
    I so just loved reading ur ff’s…..i so wish u could manage both ur studies as well as ff’s

    1. Ridhima

      I willl misss u tooooo dear…..
      thanks for loving my ff’s….
      if it had been possible i wud have never left writing…..
      bt i m unable to do sooo….r
      really sorry

  19. Baby

    hey ridhima di
    sooooo u fianlly decided to end dem
    di really missing u
    aap se kb se baat bhi nhi hui
    di all d best fr ur future studies n baaki baate we ll do on u no..ryt
    heehehehehe di sch mein missin ur rititngs ur ffs n all very mch
    luv u di missing u madly lyk missing sidmin n u den no how mch i luv u to wt extent
    ryt di srsly rulaoge kya

    1. Ridhima

      Hmmm…yeah i decided to end them…😒😒…..
      thanks for understanding me….
      Nd ya i too missed talking to u……
      Nd u love to the extent u love sidmin….seriously….i m like…😱😱😱 …..
      hehe….bt seriously i will also miss writing them…😒😒

  20. dreamer..arundhati

    Ridhs so sorry for being late…I m gonna miss u alot. ? ? But studies r most imp. Hope to see u soon. ?.luv u

    1. Ridhima

      Hey dr….
      Its okkkk…..
      i m gonna miss all toooo soo much…
      thanks for understanding me….
      will try to cme bak….
      love u too….😘😘😘😘😘😘😘😘😘

Comments are closed.

Yes No