Love ya Fate….aur life of marriage??? (Epi-49)

Hi…frnds…

Epi 49 starts…

Twinj breaks thr kiss n looks at each other they smile…kunj cups her face n looks into her deep brown eyes which seemed to be satisfied bt still askd many questions hS smiles n leaves her n steps backward n goes into balcony twinkle stood thr n saw her n kunj s pics thn she runs to balcony…tp ask her numerous questions….

T:kunj…plz answer me…
K:i told na…do u want to tell again…
Kunj moves towards her as twinkle pushes him slightly by his shoulder…
T:tell na..i am confused…i am thinking soo much to understand
K:oh…ruk..ruk…dnt think..if u think.u will again create a new sayappa…sayappa queen..
T:ha…sayappa queen…
K:yes…
T:hmm k dats true bt fr me u r always my loving hubby…
K:aww…cute…
As kunh steps forward…twinkle stops him..
T:i need to knw..he all these miracles..happnd..
K:hnnnnn..mm..
T:plz lzl tell na..
K:k i will bt wt i will get…
T:kunj…u will get anything u order.
K:sach mei…promise
T:k…promise…

They both settle down on couch to talk
K:hmm..wts ur question nw ..
T:hw did i marry u..wrs suraj…wts all this….
K:oh..oh..one by one.ok..actually suraj is my frnd in london on dat day wn u agreed to marry him infront of me…i met him..n told everything he smiled n agreed to help me…to marry my sayappa queen…
T:k…bt hw managed our families??
K:oh..madam bhulgayi…ur promise..fulfill it..
T:at last…i will. .
K:no nw itself. .i need a kiss…
T:oh…hw mean…wt a plan..mr.sarna…
K:s…mrs.sarna…come…

Twinkle slowly comes near his face..as kunj was ready he closed his eyes…as twinkle kissed him on his cheeks…kunj opens his eyes…
K:twinkle dats nt fair..
T:haha…everything is fair in love n war…
As kunj holds her hand n drags her n made her sit in his lap on couch…as he was hugging her frm back n sat…

T:tell na…hw u managed our families
K:hmm simple i came to kbw dat ur father is angry on business deals bt nt on me…so i worked out day m night n settled all the disputes so after dat i met ur dad n he was happy n wn i requested fr marriage he agreed…as my parents knew dat we secretly married they also agreed…
T:oh…u r sooo intelligent…

Kunj shakes up his collar s with attitude
T:ye toh todha zyaada hogaya…u r over acting…
Kunj makes a puppy face..twinkle smiles at him…n gives a peck on his cheek…kunj smiles….
K:i love u..
T:love u too…bt y didnt u told me b4…
K:…u na..ek dam stupid hu…as i was talking to my frnd u thought smething else…
T:(sadly)am i stupid ..i thought its ur gf..
K:oh…i dnt hv any gf s my lovely wife…u r d nly one in my life….u r nt stupid bt my sayappa queen..the great kunj sarna s satappa queen…

Twinkle smiles at him…
T:bt u wuld hv told me…
K:oh..i tried to talk to u..bt wn did u responded me…haa…
T:sry…
K:hmmm..
T:bt kunj d biggest question is marriage?how?
Kunj smiles n narrates…
K:hmm….k actually wn all our business disputes were cleared…i told all our family abtt dis surprise..all agreed…..
T:hmm dats y ma was also happy…n chinki…my ziddi frnd also didnt spoke anything abt it….hmmm…bt u knw i didnt get any doubt…
K:I managed very well….as haldi n mehendi were at ur place…it was no prblm…n even marriage as i was fully covered so u didnt see me…n u were soo silent too…
T:hmm ya i was nt intrstd in seeing
K:acha…so to make me jealous u agreed to marry him..vaise hi…as he is my frnd…so nice guy…he just laughed at his stupidity n agreed to help me…
T:ok…baba sry…
K:sry nahi chahiye…
T:oh…thn tell me…hw u managed soo well in ur home…ie here…
She asks kunj by giving him a kiss on his othr cheek…according to promise…
K:ya…in car i was scared as u wuld notice me bt i dnt knw tum kaha kho gayi thi…i knw u were thinking abt me.
T:bt kunj i heard suraj name many times..
K:ho…dat as he was here fr arrangements..as i thought of telling u everything bt u were slept b4 i come…thn i planned to let u knw abt ur romeo with chinki….
T:hmm…so chinki was with u…everytime…
K:s…without her help hw can i convince my sayappa queen…
T:bass kunj zyaada ho gayi…

Kunj smiles n hugs her tight frm behind as she was still in his lap…..sanam re plays in bg

Twinkle moves up n walks around d room to see the pics of them..
K:this is d spcl room i designed 4 us…like ur taste…..
T:hmm very nice…
Twinkle notices a pic which kunj took near taj(selfie)
T:hey this…
K:hmm my first pic with u…remember dat day.
T:ya…
Twinkle hugs him…kunj smiles n hugs back they settle on bed..opposite to pics n started watching them.
T:really i am very happy kunj…to hv u…i love u…
K:love u too…
He kisses on her forehead…they hug each othr…sitting.

Precap:last epi twinj romance…

Hope the epi is long enough with enough romance….hope all questions cleared.

Do comment very happy fr previous epi
K request eevry1 to comment as nly 1 more epi to go…plz do comment….

Join me on fb…roshini rockstar…
Waiting fr u all..many of us are hving fun over thr ….

Bye…

Credit to: Roshini

18 comments

  1. baby

    yes roshini r all douts r cleared bt a single doubt oh god it is till wen r u gonna snd ur nxt post i jst cant w8 u r amazing u rote it so nycly amazing ur ff was also very gud bhaut achi i use 2 w8 fr it ll miss it i hope u ll start something new aftr it n if possible give me 2 a story line i m nt getting it i 2 want 2 start riting sumthing xD

  2. Lama

    Wooow…..Roshini u r Really Great……Episode was Superb…..u nailed it……Love u???

  3. Aastha

    I am late due to sme server error i was nt able to post my comment..sry ..btw epi was really vry nic

  4. panchi

    Hey roshini m so sry….. i was bsy wd my xms so was nt able to cmmnt ….. and now cmng to d epi it was awesome …… loved it …..

  5. Jerly

    hey dear………. as usual …….it was awesomeeee………………………. loved it……………………….

Your comment will now be reviewed first before it's published. Read more here..

Your comment will now be reviewed first before it's published. Read more here..