I LOVE U THE WAY U ARE SANSKAR – SWASAN TS SHOT 3A

21

I LOVE U THE WAY U ARE SANSKAR – SWASAN TS [ SHOT 3 LAST SHOT ]

Link of shot 1

Here

Shot 1 continuation

Here

Link of previous shot

Here

Here we go with the last shot

Scene starts from swasan getting comments n leaves to back stage….

Swa : wowww sanskar see now everything is perfect….i m with u na….
San : thank u swara….
Swa : no…i love u….
San : why u love me this much swara….
Swa : who said i love u….
San :….
Swa : bcz I LOVE U THE WAY U ARE SANSKAR….
San : smiles….
Swa : u know what sanskar i m seeing u from the past 4 years…i love u the way u loving ur passion….i love u the way u loving ur viru… i love u the way u cares for ur family…n i want u to show that love for me also thats it….
San : teary eyed…i m…i m sorry swara….
Swa : shh….she kept her finger in his mouth…no sorries ok..i know everything sanskar…u cares for me…u stands by me…n more of all u love me…the only thing which u didnt do is confession…but no worries i can see ur love in ur eyes….

Saying so she cups his cheek with her one hand….they shares an eyelock….their intense eyelock got broke by yabi….

Yabi : ahem ahem….

Swasan came back to sense…

Yaz : enna da nadakudhu inga..
( what is going on here…)
San : no sisy kuch nahi…we r just….
Yabi : we r just talking…( saying so they gives hifi…)
Swa : yaz really we just talking..
Feb : ok ok we trust come kalyan master wants to meet u both…

Swasan nods n wents to meet kalyan in his room….

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

KALYAN ROOM :

San ; may i come in sir…
Kal : yeah vanga…( come )
San : sir febi said u have called us….
Kal : yeah i want to ask u something…
San : yeah sir…
Kal : when is ur marriage…
Swasan : widened their eyes…
Kal : ok dont get shock….
Kal : i was just kidding…sanskar i was really impressed by ur performance i m sure sanskar u ll bcm a best coregrapher one day….
San : thank u sir…
Kal : so where r u staying…
Swa : not yet decided sir…
Kal : what….
San : yes sir it was a sudden plan so we didnt arrange anything…
Kal : oh ok…swara is also with u na…so u need a safe place..hmm ok u can stay in ★vijay quartres…i think it will be enough for u both…its in ANNA NAGAR….i ll talk to the authorities…
San : sir but…he looks at swara that how can she stay in such place…
Swa without any hesitations : thank u so much sir….its really a big help….
Kal : ok then practice well n give ur 100 %…
San : sure sir….
Swa : we ll give our 200%
Kal : i like ur spirit….n u r lucky to have her sanskar….
San : smiles…
San : ok sir….thank u…
Kal : hmm tc…
Swa : bye sir…
Kal : bye…..

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Swasan came out…just sanskar phone ring…sanskar smiles ear to ear seeing the caller id…swara notices

Swa : who is that…like u r smiling this much….
San : hahaaa jealousy….
Swa : chii…i know that there is no girl in ur life other than me..i know its my salaa only rite…
San : its viru…
Swa : both r same mr.maheshwari….
San : what ever…

Saying so he attends the call..

****—ON CALL—****

San : haan viru…kaise ho…how was ur match….
Viru : bhai first tell me hows u…n where r u….
San : viru….viru….dont worry i m in chennai only…sanskar narrates the whole story to him….so thats it we r going to be here in chennai till the finals….
Vir : wowwwwww bro umahhhhh……i m so happy for u both….( he remembers something ) i m sorry bro…i leaved when u needed me the most….
San : chup…again u started…viru koi nahi chal ab bolo how s ur match….
Vir : haan bro u know what i have got selected in INDIAN TEAM….
San : are…..are u….se-rious viru…i cant believe my ears….omggggg…..
Vir : bro u heared it right…i have got selected….
San : wowwwwwwwwww….did u told this to maa….
Vir : no bhai first of all i m calling u…
San : first cut the call n tell thiz to maa…tc bye….
Vir ; ok bro bye…..

****——-****

Saying so he cuts the call…n lifts swara…he starts to take rounds whole studio was staring them….

San : whoooooooooooo swara….everything is perfect thank u soooo much swara…
Swa : sanskar what r u doing first put me down….
San : realises the sorrounding…n puts swara down n drags her out to the near by park….he hugs her tight….

Swa : what happen sanskar….
San : swara viru…
Swa : haan viru….
San : He got selected for INDIAN TEAM….
Swa : whatt…..
San : yes…..
Swa : omggggggggg……

She hugs him in excitement…he hugs her back….than yaz calls swara n informs their next round’s date n theme…swasan went to marina….

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

MARINA

swasan was walking n letting the waves to touch their legs…swara slightly touches his hands…sanskar smiles n takes her hands in his….

San : swara….
Swa : hmm…
San : did u informed them…
Swa : whom…
San : to ur office….
Swa : oh shit i forgot….lemme call them now ….

Saying so she left to call….sanskar was admiring her cute antics while talking….

San : ( himself ) I LOVE U SWARA….

His phone rings….

San : haan viru….
Vir : bro what is the date of finals….
San : hmm march 30…
Vir : hmm ok…bro will u do me a favour….
San : haan viru ofcourse tell me….
Vir : bro propose swara…confess ur fellings to her….
San : viru…u know i wanna acheive something in my life than i ll propose her….
Vir : bro u r already succesful..n u know she LOVE U THE WAY U ARE…not ur acheivements…plzzzz bhai….
San : ok viru i ll…
Vir : ok…

Saying he hangsup the call…n sanskar went from there without informing swara….she searches him everywhere but she couldnt find him…she called him….

Swa : sanskar u monkey where are u….
San : swara i had a impo work so i left without informing u…i m in T NAGAR only u came here….
Swa : hmm ok….i ll come…

Saying so she hangsup the call n goes to T NAGAR….

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

T NAGAR

She finds him nowhere n she calls him again now its 6 pm….

Swa : where r u sanskar…
San : haan i m studio only…
Swa : what…but u said u were in t nagar….
San : haan swara i returned be4 half an hour only….
Swa : but i m here from the past 1 hour…
San : woo u have missed me in the crowd…
Swa : ok but….
San : swara come soon we have to practise….

Saying so he hangsup the call…

Swa : kodhi pandhi…see what i m going to do….huhhh

Saying so she leaves to studio..

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

We recommend
21 Comments
  1. Vinni

    Awesome maha dear? after long gap u posted.i know u have ur exams.so all the best ?

    1. Mahavir

      thank u vinni n yeah i m having my exams n u know i m going to leave tu in the last of feb…bcz next year i ll be in 12 std so thats y i have to study hard…n yeah dear u have asked about links na…so i help u here is ur profile tab link u can use it in ur every os…

      http://www.tellyupdates.com/user/9037/?profiletab=posts

    2. Vinni

      Tq maha but Iam feeling sad ? that u r leaving TU.but plz join in ur holidays.miss u dear.but don’t forget to comment k.i really love ur comments ? take care

  2. Oossmm…… Decorations strt…. His antics fr keeping swara away…….

    1. Mahavir

      thankx bubbly…

  3. Simi

    Awesome ?

    1. Mahavir

      thankx simi…

  4. AnuAnn

    Awesome dear

  5. Mahavir

    thankx anuann

  6. Shreeyu

    Very nice dear.

  7. Amazing ?

  8. Tamil

    Superb

  9. Raina

    amazing

  10. Is helly actually coming to devanshi or is it just rumours?

  11. Mica

    aawwwwww…. soo cute cute cute as author..

  12. Praju

    Nice

  13. Rekha

    Awesome as always…….

  14. SNY

    Amazing maha…..
    Summa kili kilinu kilichutinga?????tc thangachi……….keep smilling??

  15. Scooby

    Amazing… dhool.. romba pidichuruku…love it…siso

  16. Shifa96

    Awesome

Comments are closed.

Yes No