Love In Enimity …….. Can it Happen ??? (Episode 3)

Thxx for all ur comments guys thanquu so much
Nxt epi
Sumthing strikes in twinkle mid
T- mr sarna I think this competition was between tanejas n sarnas
K- yeah…
T- so if luthras will go first uh wont have any objection ri8???
K- y will I have any objection …
T- maa uv sit in mahis car
Uv- twinkle…??
T- do it as I say …… mahi I have uh don’t have any prblm
M- y will I have any prblm dii this is ur car too
T- so mr sarna I think uh said ki if tanejas car will move an inch ahead u will rip my drivers ri8??
K- ummm…. Yeah …
T- so we r going in luthras car ……

They sit in the car n leave ……

Twinkle mssgs kunj
T- baby what I say I do it definitely …
K- this is what I love about uh ….. muaaahh
T- muuuaah love uh
K- love uh too

They reach in luthras mansion ….
Anita n leela hug eo
L- ohh god anita long tym ….
An- haa leela anyways at last we met end of the story …
L- hehehe

In mahis room
M- di guess what I love sum1
Uv- what ???? hehehe hehehe don’t tell me ki ur speaking the truth …. Hehehe tu aur pyaaar ….. unbelievable hehe
T- shut up uv teri baat batauun what happened yesterday ….
Uv- what happened dii … wow mahi who is that luckey person n he strts to drink a cold drink can ….
M- karan
U- karan…..
M- haa I think uh all don’t know him actually we met in Australia n fell in love wid eo
T- ohhh…. Love at first sight????
M- no dii nt at all …
T- ohhhkkk…
Twinkle n uv both r nw drinking the cold drink can (sharing the same can )
M- uh both r going to get a shock nw
U- kya …… kahi aisa toh ni ki kl teri engagement h ….
M- haa uv m getting engaged tomorrow
Both throw the cold drink from their mouth….
Twiraj – what????
M- haa di n uv tomorrow m getting engaged
T- so early yaar I haven’t done the shopping yaar
Uv- toh maine kya kr liya h mee 2 dii see uh biee m going to shop fr mee n yeah mahi teri engagement ring v leke aa jaaunga ….
T- mee 2 joining uh chalo…
M- are are wait listen to me frst…
Uv- haa bol
M- m also nt done wid the shopping so mee 3 joining uh..
Twihiraj- hehehe

Nxt scene
Kunj in his thoughts _
Twinkle twinkle twinkle I really love her yaar damn I srsly love her don’t know when this enimity will come to an end ohh god kb tkk hm ek dusre ke balcony me jump kr ke milenge ohhh god…. Yaar kl toh marte marte bacha tha yaar …. Bt don’twrry twinkle dilwale dulhaniya zaroor le jaayenge …… aur agar aisa ni hua n toh main leela aunty ke pairon pr gir jaaunga aur bolunga – leela aunty I love ur daughter plsssss let her marry mee plsss. Ni ni ni kunj yeh kch jyada ho gya …..
Jst then he receives a call n flashes ……. My cutie piee
Nw talk on the call _
K- yes my love
Voice- be main uv bol rha hun mere phone me balance ni tha that’s y twinkle ke phone se call kiya … aur tu kya mtlb strt hi my love se krta h kisi din maa ne call uthaya n then tu bhagwaan ko pyara ho jaayega
K- acha thik h bol kya hua ….
Uv- who main bol rha tha kit u hamare sath shopping pe chalega kya ??
K- tu hehe shopping pr jaa rha h .. hehe tu kbse ladkiyon wali habits paalne laga
Uv- sun tu n mt aa I thought ki tm aur twinkle thoda tym spend kr loge bt ni tujhe ni aana h tu mt aa
K- are yaar thik h main aa rha hoon
Uv- vry gud … acha sun uss make up queen ko ni laana
K- bhai tujhe use kya dushmani h yaar ??
Twikle snatches the phone
T- hello swweeeitee
K- hii baby
T- what u doing
K- missing uh my love
T- acha I will be waiting fr uh come soon okay ..
K- anything fr uh baby
T- bring Alisha also
K- sure
Call disconnected (yaar kitna sweetly baat krta h yaar even my bf doent talks wid me so sweetly ni aweetly baat krta h bt itna v ni )

In the mall mahi n uv r wid eo seslecting rings …..
M- uv dekh yeh kaisa h ??
Uv- naa re nt this one
Alisha comes there n she is hurt
Bt joins them as she has to leave twinj alone n
A- Hiii mahi
M- hiiii Alisha hw r uh
A-m gud hii uv
Uv- hii alisha wait why don’t uh join us in selecting the rings
A-yeah…. sure
All three specially sharaj have sum quality tym together…

Nxt scene
Twinj were selecting a lehenga

T- kunj what about this one
K- nope
T- this one
K- naa
Kunj sees a vry beautiful lehenga×1000.jpg

K- this one
T- yeah this looks vry beautiful
K- so done …. Btw why do uh want a lehenga
T- wo engagement ..
K- ohh okk btw m also going in an engagement tomorrow so I too want to select a shrwani
T- haa ok come ….
They are selecting a sherwani for kunj …
K- twinkle this one
T- naa … this one
K- haa this one is gud bt nt the best
T- this is the bst kunj … see
K- naaaa
T- thia one
K- nope
T- uff ho kunj phir kaun si chahiye
K- mujhe n yeh wali chahiye (pulling her by her waist )
T- dekho kunj its public place
K- haa toh public ko v toh pata chale ki kunj sarna apni gf se kitna pyaar krta h
T- see we havre to go
K- naaa
T- kunj I love uh
K- I love uh too
T- no hw is this
K- lovely ..

T- so done

They r done wid the billing n went to the other
Sharaj n mahi show them the rings

Uv- alsiha can we go fr a coffee???
Sharaj leave
Mahi says that I have to meet karan n she leaves
Twinj also leaves

Precap- karan entry n engagement …..

Srry guys will nt be able to post fr a 2 days coz of weakness n yeah… a small issue is in my home that’s y btw plsss send me request on [email protected] or u can follow me on instagram my insta account is Krystaldsouza123 plsss connect n comment srry bt will post the last part of twinj a heart of love tomorrow or day after that …..
I jst wanna say that those who r reading my ff plsss comment n yeah if sumone is in cnctct wid komal the writer of twinj ki kahani unki zubaani plsss tell her to continue her ff plsss yaar n those who have stopped their ff jst bcoz they think we don’t like it plsss yaar plsss continue it plsss I will comment for sure we all love ur ff bt sumtimes we r lazy to cmment so plsss don’t get discouraged coz of this
Tm log bologe ki khud toh dar gayi thi apne pehle ff me aur aaj hm logon ko bol rhi h
I wanna thank mitali coz I was on cloud infinite when uh mentioned my name in ur inspirational list yaar thnquuu so much

Credit to: Krystal


  1. Mitali

    The episode was awesome fantastic fabulous outstanding di. Plzz can u contact me on insta my account name is nikumbhmitali. If any one else also wants to contact me can surely send a request. But di it was mind blowing. Do post d nxt soon

  2. Romaisah

    Fantastic episode yaar!! I lovee the tashan n ishq aT the same time truly amazing !!

  3. Shreya

    Hey Krystal di…it was a chumeshwari epi???…..I never new that u had a boyfriend…..U betrayed ur sweetu wala sid sir?????????????……..hahahahahaha

Your comment will now be reviewed first before it's published. Read more here..

Your comment will now be reviewed first before it's published. Read more here..