Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon 3- Pursuit Of Love (AdNi OS)

20

Haiiiii Friends..

I am Really very sad because My Favourite Serial Ipkknd3 is gonna End Today😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒

I will miss Barun And Shuvani To The core😒😒😒😒

So i decided to do something for My Adni..

So i am dedicating this OS For My Adni..

_______________________________________________

I have loved her for thirteen months and 5 days; it’s just that she doesn’t know about it.

She works at the corner bakery where they sell those awesome cupcakes or so I am told, but I can’t be sure of that even though I have purchased hundreds of them. The mere sight of her sends all my senses on a strike leaving me with a thunderous pounding of the heart that resonates loudly in my eardrums. I am sure we have a past connection but the thought that she will never know gnaws at my heart making me ill at ease.

But today, I feel that something important is going to happen and all these thoughts buzzing around in my head is making me dizzy.

But that could also be because I hadn’t had anything to eat or drink – Or maybe because I haven’t slept in the last forty eight hours. It has been raining heavily since then and the torment of the falling drops on the window pane is like a whip lashing for me as I sit by the window, delirious, hoping to catch a glimpse of her. It has been forty eight hours since the rain started, it’s the heaviest in ten years I heard the chap say on the weather channel and it’s likely to continue.

And these hours have been the toughest – not being able to see my love –

But wait – what is this that I see? A light – a faint one inside the bakery – It must be her; it has to be her…

I stumble down the staircase, run through the alley, crossing the road; all wet by the rain but kept warm by the love burning inside me. I know what you are thinking – that it’s such a clichΓ©. But for some clichΓ©s are the closest to truth.

I reach the door of the bakery; I can hardly see anything inside through the glass. I hesitate not sure what is it that I can do, the rain is soaking me through though I know my love cannot be washed away and she will know, yes she will know.

And then the doors open and there she is – my love – she looks at me– then smiles and says in that melodious voice of hers,

β€œsorry, we are closed”

I wait for the words to come from her mouth, even mine, but there’s none – I smile in return, hiding my anguish, and I walk away slowly back in the rain.

At the steps of the building, I pause – self ridicule makes me halt for a mere second, and I turn to look back in the direction of my love and watch her walk away, the umbrella barely doing a good job, her white dress now sticking to her legs and her hair clings around her waist instead of my hands, and she half walks and half skips to a waiting car. The door opens as she approaches it and a man gets out, runs towards her, hugs her and then kisses her. I hear her laugh, a playful laugh and that laugh urges me to run towards her and scream out loud,

β€œNot him, me. I who have loved you secretly for months… not him, it’s me”

But I remain rooted to the spot and with an ever burdening heart watch her drive away and I return to my room to bide my time till another day.

__END__

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊

Do u all liked it..

Please drop down your comments.

If u have account in twitter,instagram please request Gul Khan Mam to bring back Shivani Tomar in her upcoming shows…Plsssssssss😒😒😭😭😭😭😭😭😭😭

Shivani is the apt and best choice For CHANDNI.

Nobody can beat her..She nailed It..

Eventhough IPKKND3’s journey was Short,it will remain forever in our hearts😊😊😚😚😚😚😚😚

Nobody can Say that its a flop show or it doesn’t have fans…

Proud to be Adni fan..

We recommend
20 Comments
  1. Riana

    You are an awesomeeeeeeee writerrrr BROOOOO 😚😚😚😚😘😘😘😘😘😘…
    #Proud to be NiVay fan 😘😘😘
    Lovely Os…πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–

    1. Logesh.M

      Riana thank you sooooo much dear…SINCE My ipkknd3 is ending today i thought of doing something for My ADNI..So i wrote this…I will post future ff’s in ishqbaaz page…I am gonna terribly miss Barun And Shivani Tomar…Hope they will be back soon…I will relive with ADNI in hotstar…I really loved this Rabba Ve to the core…They should have played it from starting…!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. UF3355

    AWESOME EXCELLENT FANTASTIC GREAT MIND BLOWING PERFECT SUPERB πŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ˜πŸ˜˜πŸ˜πŸ˜˜πŸ˜πŸ˜˜πŸ’‘πŸ’‘πŸ’‘πŸ’•πŸ’•πŸ’•

    Dear Logesh
    Thank You For Writing A OS For AdNi😊 Keep Writing OS For AdNi

    Take Care And Stay Safe😊

    1. Logesh.M

      Tqqqqqqqqqqq sooooooo much uf😊😊😊So you are Adni fan πŸ˜ŠπŸ˜ŠπŸ€—πŸ€—πŸ€—I will write more on Adni in ishqbaaz page..Even in my two Rikara FF Adni is there..😊😊😊I will be writing more Os On Adni In wattpad 😊😊😊😊😊Soon Barun and Shivani tomar will come back with new show😍😍😘😘😘😘😘Take care dear..Please continue supporting me😊😊😊😊😊

  3. Aastha_Reddy

    Hey Logesh bhai…Lovely One shot. So Logesh loved Chandni secretly from bakery..If Logesh is the secret admirer and lover of Chandni, I assure you the man in car is ASR…Advay Singh Raizada, Her Dev…Chandu’s Dev..She is safe,in safe hands..What more do you want more then happiness of your love Chandni… Ok enough teasing with seriousness…Lovely story..I too will always remember Nivay…

    1. Logesh.M

      Aasthu u r sooooo naughtyπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚Shivani is didi for meπŸ˜ŠπŸ˜ŠπŸ˜ŠπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚Tqqqqqqqqqq for this compliment..

  4. k.lalithanjani

    no barun nd shivani plz don’t go plz don’t leave us lyk dis u both r awesome plz make dis show continue

    1. Logesh.M

      Haters won😒😒😒😒😒😒😒gonna miss them terribly 😒😒😒😒😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  5. P_lata

    Lovely story Logesh, ya our Chandni left us,
    but we all will love her very much and will remember her forever

    1. Logesh.M

      Yes lata😒😒😒😒😒😒😒Tqqqqqqqq very much for this compliment 😊😊😊😊😊Gonna miss nivay terribly 😒😒😒😒😒😒😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  6. Fenil

    Nice

    1. Logesh.M

      Tqqqqqqqqqqqq soooooo much bhai😊😊😊😊😊😊😊😊how r u?

  7. The show was superb.sad to see it winding so soon.i simply live barun.he is just lovable.miss u.want to c u more.

    1. Logesh.M

      Yeah friend…i am gonna miss them terribly..😒😒😒😒😒😒😒😒

  8. Logesh.M

    Tqqqqqqqqqqq sooooooo much bhai😊😊😊😊😊😊😊😊😊How are you?

  9. Arsalan panja

    I am so sad
    For my favourite sereal for iss pyaar ko 3 is end.please sereal is countinue now.he is the best sereal for star plus.pls

    1. Logesh.M

      Barun and shivani will come back soon😊😊😊😊😊

    2. Logesh.M

      Dont worry. 😊😊

  10. Sangitasridhar

    Well written πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

    1. Logesh.M

      Tqqqqqqqqqq sooooooo much sister😊😊😊😊Do read my ff on ishqbaaz too..I am writing 2 ffs😊😊😊😊😊pls share your comments in episodes where comment sections are open😊😊😊

Comments are closed.

Yes No