Girls On Top 2nd May 2016 Written Episode Update

Girls On Top 2nd May 2016 Written Episode, Written Update on TellyUpdates.com

UC explains but the boss was not ready to let anyone ruin her company’s name and tolerate manipulations of results or people. He was ready to give Rave a chance and leave. Isha and Rave cheer, Ashima joins them while UC eyes Isha.
Gia thought about the photography plan and Azher being upset. She thinks it’s about what a journalist has to write, his integrity is always for the newspaper with which she earns. She re reads her article and wish Azher understands her. Rave and Isha come to her in café, telling her about good news. They cheer and celebrate.
Gia promises Rave to write all her articles about her. They come out of the list and wonders if this voice is from their home, she unlocks the door and finds people partying inside. Ishaa compliments Roshali to look beautiful, she welcomes

them to her farewell party. She informs them that problems between her and her dad are resolved, she has no decided she will first complete her studies and later think about marriage. Isha wonders when it happened. Gia turns to see Azher entering, Roshali and Rave winks. Isha confirms who else she invited. Gia turns to see Sahir enter, Gia taunts Isha while both were worried at their own stances. Sahir comes to wish Roshali and appreciates the party. Roshali asks what he would take, both Sahir and Isha take the same name. The moment was awkward, Roshali gets the drink. Guru now comes in, Roshali announces for a speech. Rave takes her to a table cum stage.
Roshali gives her life’s credit to three reasons, present in this room. She had been living meaningless life, they taught her how to live actually. She was able to talk to her dad on phone, thanks Isha, Gia and Rave considering them heroines in her life. Rave goes to hug her and calls Gia and Isha up as well. Everyone cheers.
Guru comes towards Rave but she had moved forward for some shots. Azher and Guru keep on chasing Gia and Rave. Isha takes Roshali aside and asks why she invited Sahir. Roshali says they got to know about the real winner because of him only. Guru finally meets Rave but she is called for a selfie. Azher and Sahir meet each other, Gia and Isha watch them together. Gia wonders what they must be talking to each other, if, Sahir says he loves Isha so much. Isha repeats, he tortures her so much. Isha qualifies Azher must be saying he got roses for Gia. Gia pinches her to get serious, Isha wonders what to say to Sahir. Gia didn’t have guts to talk to tell Azher the truth. Isha suggests her about switching partners, for party. She decides to go to Azher and explain sympathy back ground about reporters for her. Gia must go to Sahir and explain how difficult is being a producer.
Isha comes to Azher, he appreciates her to be the first hero Roshali discussed about. Isha turns the conversation to Gia, calling her Munna Bhai. Azher doesn’t respond much to her conversation and leaves.
Sahir looks around when Gia comes to him. She asks if he is enjoying the party, then explains to him that Isha is like an egg, hard from outside and soft from inside; she advices him to break her. She will be fine then, it will fix her. Sahir was quizzical, Gia leaves.
Isha and Gia give each other thumbs up. Gia comes looking for Azher. He complains if she finally got time. Gia promises him to tell the secret reporter’s identity by evening. Azher forbids her mix work and party. Roshali gets her ice tea.
Isha calls Gia when she was with Azher. Isha was irritated that he isn’t here, it seems he doesn’t want to talk to her. Sahir was in washroom listening to Isha’s conversation. Isha confesses that Sahir told her about Rave’s results, he is her secret admirer. He did her a favor, but she curses herself for kissing him. Gia was shocked, Sahir upset.

NEXT EPISODE: Gia tells Azher that for a girl her first kiss is the most important, they get intimate together in the room. Isha pushes Sahir away as he tries to get cozy

Update Credit to: Sona

18 comments

  1. KITTY

    What the hell :#Kissing scene not there 🙁 :(…Again we have to wait ………..
    But it was as usual a superbbbbbbbbbb epi……….
    #GOTROCKS

  2. Thrisha

    So nice…………………………………I don’t have enough words that suits to express my feelings while seeing GOT…I am sad coz no one is commenting frequently except kitty and plumpy ….Yeah even am not commenting that frequently…But surely i will comment ….and U all plz comment yaaar……
    @sania…Hai..I guess u r new here..I am also new..Just joined a few days bfore….But I felt totally comfortable with all of the members of this page..and iam sure they will not treat u as a newbie…Yeah and u must comment frequently and support GOT and our gang..PLZ..

    • Thrisha

      and yeah…Today I was reading all the comments of GOT from the first epi….and I liked the idea of kitty to place cut-off for comments…10 comments atleast a day and 20 in weekends…I think it shud surely be implimented right??..so whoever is commenting plz type at least 2 comments may it be short or big….PLZ

  3. neena

    What an awsome epi…..It was so funny when isha and Gia translated the actions of Sahir and Azhar while they where speaking.. well Isha an egg???????????? 😀 😀 😀 ……. and Gia Munna bhai???????? 😀 😀 😀 ….. LIKE SRSLY ,I JUST LOVE GOT ….

  4. neena

    @Thrisha. yeah u r right..So here is my 2 nd comment 😉 …I am happy that we got one more new member..Welcome sania…Do comment…Well where r others like plumpy, sana etc…and it has been so long after I read a comment of anu..Where is she???????Plz evryone comeback….and yes do comment…..

  5. Plumpyyy

    That ‘anda’ thing was hilarious!!! Like srsly.. Isha an anda!! Hahaahahahhabaha lolololol.
    Precap- GiAz romance.. Azhar smooching gia’s neck.. IshIr kiss.. Rave kisses guru’s cheek!! This was new for me!! They’d shown these 3 scenes in the promo yest…
    So in love with GOT!!
    N rave + guru = RavU.. This is damn cute.. I was going through GOT articles on IF and my bestie had suggested this name there…
    BTW anyone on IF?? India Forums??

  6. KITTY

    Hi plumps…..Yeah I guess we can fix ravu and Yuvkha…and yes plumps I am there in IF….U r right ..I hate this moderation…neena was online at about 1;40 and plumps came at 1;45 and now I am here at 2;15..not much time differances…Well I have an idea…Let us just keep a timeline for comments…I mean,consider we all join together at the same time…It will b lot of fun…We can see the comments and reply faster….(If moderation was not there it was easier)…What do u think guys?????????So anyone who reads this plz tell a time at which we can come together…..We can start it tommorrow but plz do tell the time today itself…

    • Plumpyyy

      Whhaaaaatttt???? Kitty u there on IF!! Thats great!! Whats ur username there?? And d idea is amazing!!!!!
      Anytym in d mornin.. Aftrnoon is possible too.. But i cant make it at night.. Idk d time.. Lets wait!

    • Plumpyyy

      No kitty.. Its diff.. Chalo scrap me on IF.. My id is Toshna_1522
      baaki log.. Who r my frnz here.. If u guyz r on IF buddy me.. We cn chat anytym.. Chatting is prohibited here.. Though v kinda chat most of d times 😛

    • KITTY

      Yeah plumps…….My username is presently vethika..and yes I have added u in my buddy list….Wow….ur profile pic is yuvi….right????????

  7. Sana

    Sorry guys couldnt comment here since long due to family gatherin and vacation.. But GOT has got me!! ♡♡♡ Aziia kiss is like superduper exciting and I loved the precap.. It was so cute of Gia calling Isha anda!! Like really anda? And then she was saying k Isha jo anda hai usko tod do..We all laughed so hard at that one.. I nearly fell off my sofa! 😀
    But whatever d reasons are GOT alwayyss rocks!!
    And ironically the “girls” of this page are also always at the top 🙂 😀 ♥♥
    P.S. Hello Neena Trisha Sania.. Welcome to Girls On Top gang 😀 😛

  8. KITTY

    Well guys…as I have mentioned earlier we can join together at the same time in this page….As no one has suggested any particular timings let me suggest this…at 10:00-10:30 and 1:30-2:00…U can surely object this …But if u r ok then come out and comment btwn these 2 sets of timings plz….

  9. Plumpyyy

    Welcome backkk sana!!!!!!!!! Missed u dearrr!!! How r u??? N yes u r right.. We are on top!! 😀
    @kitty. Yep it is yuvi.. N i accepted, 2 scraps r already in ur scrapbook 🙂 n those r mine 😛
    waitin for today’s WU!!

  10. Sana

    #Plumpyy oh well..thankxxa lot.. I will comment frequently and yeah even I remember our manan day on 29 th April.. ♥♥ I miss them so much Nandu’s innocence..Manik’s angry young man wala attitude Manan scene..WOW!! We were so into them na? But no wonder Girls On Top is also workin well..I too didnt findmuch improvement in Saloni’s actin but Yuvi has improved alot..
    #WeGirlsrock
    #Gotroxx

Your comment will now be reviewed first before it's published. Read more here..

Your comment will now be reviewed first before it's published. Read more here..