Dark love story (intro)

Hey guys ridhima here once again…
I realised i cant stay away from u people for much time….
So i will again be starting a ff….or a ss πŸ˜•πŸ˜•……
I have a few questions plz answer themmm…… bt before that i will give a short intro of new ss…

INTRO…..
Kunj – a guys of age 24…. son of a great businessman….. cme for study to a college in Delhi…… a big flirt….
Twinkle- a girl of 24…. doesnt speak wid anyone much stays only wid his brother…… cmes to college attends classes nd leaves the place…. a bold girl said as she is full of attitude…
Kunj’s sister- a shy girl, doesnt speak much….cme along wid kunj for studies… bt she is elder to him…
Twinkle’s brother- a boy who is nt find speaking wid anyone except twinkle… is a scholar….. a heartrob….😍😍

So guys this was introduction of new ss…. so now i will shoot my questions to u guys….be ready to answer…. nd i need suggestions…..

1…. Should i start this ss or u want anyone of the previous one’s.. if u want then name it….😁😁….

2… whom do u want the other couple to be….????
β€’ Shivanika
β€’ Raina nd rishab
β€’ Harman and soumaya
β€’ Tanshi…..
Choose one…..nd also if u wnt anyone else then do let me know….

3… if u want this story then how do u want it to be..???
β€’ Comic
β€’ Romantic
β€’ Serious…..
β€’ ScaryπŸ˜‰πŸ˜‰ ( i m very bad at scary things..πŸ˜ͺπŸ˜ͺ)
Nd most important…

4…. i will post ff on three days a week is it okk wid u guys or nt…???
Most probably on alternate days…😁😁….

Okkk now i will nt irritate u more….
Do think nd let me know ur views…
I will start only if u ppl wanted…. nd once u agree….i will torcher u…😎😎….
Sooo leave ur precious comments…
Love u alll….😘😘😘😘

42 comments

  1. Chiku

    |Registered Member

    Hey ridhi.
    I am happy that u r back.
    I luv u girl.
    Intro is nice its entirely ur wish.
    Plz continue with ur school love ff also. I really like that one.
    I also started my own ff it was all a lie… Twinj. I posted 5 episodes plz do read and comment also.
    πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ’‹

    • Ridhima

      |Author

      Heyyy dr….
      hehe….i m also happy to be back….
      thanks drr…..
      will try to continue if possible…..
      i will definitely read them when i will get tym……nd i m happy to see u writing a ff…..
      love u loadss…..😘😘😘😘

  2. SIDMIN-Daamini

    |Registered Member

    Ridhima dear
    U came back πŸ˜‰πŸ˜‰
    Plzz continue ur ff n u skip one thing in asking the story plot ….there should be a 5th option which should have ALL OF THREE πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†
    Hahaha ……….but I’m serious
    Plzz continue ur fff

    • Ridhima

      |Author

      Yup….i m back to eat ur brains….😈😈….
      Thanks dr…..
      i will definitely try to continue….
      nd i will keep in mind ur option….πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰…..
      will try to show all…😘😘😘😘😘

  3. Ayu(shreya)

    Really looking forward to ur ff…soo..
    1. I am a twinj fan sooo i would really love this ff
    2.hm….i dont know…i am not a great fan of them but ishra😁😁❀️
    3.all of tge above…except scary…i hateeee scary things
    4.as u wish…
    Riddhima really pleased to read from u!! Friends?? N ya…amazing start…

    • Ridhima

      |Author

      Thanks dr….
      i will try to add ishra if possible…… bt raman being tw’s brother…😱😱😱 ……
      nt will try….
      hmmm….i will nt make it much scary….
      thank u sooo much dear ….
      nd ofcourse friends….😘😘😘😘

  4. Aamu

    |Registered Member

    ey ridhi……i loved d intro……
    i would like d next couple b raina n rishab…i love der chemistry….
    n its k if u upload twice or thrice a week….erious ff i will like
    love u

    • Ridhima

      |Author

      Thanks dear for the suggestions…..
      even i love raina nd rishab’s chemistry….😍😍😍….
      love u toooo….😘😘

  5. Sidhanshi

    Oh ridhi u r back… Love u dear… Nd i think other couple should be… ummm… Shivanika but i think ishra will be also very good for the roles.. Nd i love romantic stories… Nd about u’r previous ff’s, actually they were very good.. I love them both.. Nd about post the ff, it u’r decision yaar…

    • Ridhima

      |Author

      Hehe…m back…😎😎…
      thanks sooo much for ur suggestions will keep them in mind….
      love u tooo….😘😘

  6. Purnima.agrawal30

    |Registered Member

    awesome amazing interesting….glad to know that you are back….with a bang….& 2nd couple…..tanshi…..& plzzzz strt your previous ffs also…..school love & love in heaven both….agr ho ske toh…..plZzzzzz……aur ye wala romantic….ek dum mst wala….eagerly waiting for first part…..

    • Ridhima

      |Author

      Thank u sooo much deary…..
      will keep in mind abt ur suggestions….seriously love them….
      if possible will try to continue to ola one….bt cant promise u….
      wll post first part on friday hopefully….😘😘😘

  7. SidVee

    Loved the intro.. seems interesting.. and I don’t watch those serials so can’t say.. but I like krystal so maybe raina and rishabh.. and I used to like arnav n khushi also.. but it’s totally ur choice which couple to take πŸ™‚ .. I would like it to b comedy n romantic πŸ˜›πŸ˜› and it’s ok if u post on alternate days πŸ™‚

    • Ridhima

      |Author

      Thanks dear….
      Hmmm….thanks for ur lovely suggestionsssss……
      will try them…..
      thanks once again…😘😘😘😘

  8. Esha

    Hi it’s a great start!! Please please do shivaye and anikaaaa. They are the best couple everrrrr ( after sidmin ) and please make it romantic πŸ˜‚

  9. Kruti

    |Registered Member

    Ridhima u r back……i just cant tell how happy i am to see u back on TU page
    Nice intro…..coming to ur question paper

    1.I am a bit greedyπŸ˜‰πŸ˜‰….I would want u to continue school love as well as write this one……but its all upto u
    What ever u do I am happy bcoz atleast u will b writing something to entertain us
    2. Seriously after TEI I never watched any daily soap i sometimes watch ishqbaaz
    If ur making this a comedy ff then i would want shivanika….otherwise its upto u
    3.I would prefer this one to b a rom-com
    4.I dont have any prblm with u posting d ff on any day any tym which is convinient for u

    • Ridhima

      |Author

      Hehe…m glad to make u happy….😎…
      Thanks dear….
      nd u must be goood student……solved complete ques paper…😜😜….
      thank u soooo much for ur suggestions…😍😍😍

  10. Ritzi

    |Registered Member

    Hurrrrey ! Ridhi tu aa gayi meri jaan ….I missed u soooooo much yaar….dekha i told u na tht u will not be able tobstay away from us…I was correct na! U won’t believe today my whole day was full of hectic schedule nd I just laid on bed nd saw ur ff nd u won’t believe my all stress is flying smwhere in sky….by the way yr dialogue “the hell was full so I came back” has become really famous in my school nd the credit goes to u dearie….whenever sm1 says to me “just go to hell” my innocent reply would be”but the hell was full so I came back….sorry” hehe nice na! Accha I would like u to continue allll yr ffs…but I know its impossible so if u can manage then pls start school love nd this 1 too. I want this 1 to be a mixture of all I.e romance..thrill…climax…suspence ….rest is up to u baby

    • Ridhima

      |Author

      Haann main aa gyi…..
      tum log ke bina rehna bht muskil hai…😡😡…sachiiiii……
      wah main tere kaam ayi…..thank u soooooo much……itne pyaar ke liye….
      vaise i m thinking yeh mera dialogue kaunsa hai kabka hai…….mujhe dialogue yaad hai….bt maine kab usr kiya yaad nhi mujhe sorrryyyyπŸ˜ͺπŸ˜ͺ……thank u soooo much for ur suhgestions …… i willl try to manage ff’s if possible….
      Nd regarding why m adding new couple ….. i will telll u in nxt epi …..till then keep w8ing….πŸ˜‰πŸ˜‰….
      love u aloads….😘😘😘😘

  11. Ritzi

    |Registered Member

    I didn’t understood 1 thing….r u trying to add a one more couple….vaise i would like if u make it as a twinj ff alone but rest is upto u

  12. panchi

    Hyyy ridhi, i am so happy tht u r back….. awesome intro…… looking forward for ur ss…….. and 2nd couple ummm shivaya and anikaa…… and its ok if u post it on alternate days …… bt m so so happy tht u r back…… love u so much😘😘😘😘😘😘😘

    • Ridhima

      |Author

      Hehe…..thank u sooooo much…..
      ab main apka dimag yahan bhi khaongiii😎😎😜😜….
      thanks for ur suggestions….really meab a lot to me…..
      love u tooo….😘😘😘😘

    • Ridhima

      |Author

      Thanks dear for ur suggestions…..
      they really mean a lot to me…..
      i will try to make it comic nd romantic….😘😘😘

  13. Baby

    |Registered Member

    oh god ridhima di u wont believe i m so happy 2 c u bck
    luvd it di so its a twinj ss
    di vaise mein khun toh u strt dat 1 naa which u were gonna give to me fr riting
    n dis is also gud soo ur choice n it can b romantic n funny too smtyms
    di lu u sooooooooooooooo mch
    i m lyk woww ridhima di here bck agn
    actually di i agree wid ritzi
    j yeh dilougue hai the hell was full so i came back hehehehe i too used it
    lv u di u r fabulous
    missed u so mch u wont believe me ryt
    ek toh itne tym se we both didnt had talked srsly i m being so restless to talk to u n w8ing fr u 2 get free
    n take out sm tym of urs fr dis baby
    c u soon di
    luv u lods

    • Ridhima

      |Author

      Hehe……m also haappy to seee myself back…😜😜…..
      hmmm…..will try to start tht if possible…..
      bt i want to try smething new….so πŸ˜›πŸ˜›…
      i misssed u tooooo babyyyy……
      love u soooo much cutie….😘😘😘😘…..
      even i m missing our chats……i will try to contact u asap…..
      nd also yeh mera kaunsa dialogue hai thoda batao mujhe….main bhul gyi…😰😰😰…..
      tata

      • Baby

        |Registered Member

        hahhahahhaaa aap bhul kaise gye aapne hi toh likha tha uss ff mein umm…………love in heaven i thnk nhi i m sure twinkle said dat hmmmmmmmm luv u di n missed u alot
        byebye c u soon

  14. Thanmy

    |Registered Member

    Ridhima diiii ur back I’m soooo happy and wow really when I saw ur name I thought if was u only or not yeah I’m sooo happy diii
    And ss is awesome and what is twinkle’s bro and kunj’s siz name?? And plz cont..this and yeah coming to ur questions its OK if u post it 3 times a week and I want comic and romantic and I’m a biggggg fan of kasam so pls include tanshi pls pls…..
    Thank u so much for coming back and love u dii

    • Ridhima

      |Author

      Yipppeee….i m back….. bt was u a silent reader or u changed ur name….???
      Thanks for ur suggestions….really they mean alot to me……
      thank u sooo much for accepting me back…..
      love u toooo babu…..😘😘😘

  15. sujina

    hi ridhima…
    ur name remind me of ishqbaaz…
    i wud lyk ur story 2 be rom-com n lil suspense type…n abt couple i love manan…apart from twinj..n yes as i watch ishqbaaz…u can add shivika…n do post asap…

    • Ridhima

      |Author

      Hey dear….
      yup mee tooo i also think abt her reading my name….πŸ˜’πŸ˜’πŸ˜’…
      thanks for ur suggestions…they really mean a lot to me…..
      bt i dont know abt manan..😡😡😡….
      will try to post soon

  16. Twinjfan.tamanna

    |Registered Member

    wwooowwww…..m so happy…ur back finally yaar…thankyou so so much…
    1.I want u to cont this n also limitless love also…plz if u can as u have just started it…n also if possible love story in heaven…haan aur ho sake tho school love…kya karu ur best writer..n ur ffs r best..
    2.shivanya n ritik or raina n rishab…
    3.comedy queen ho tho comedy bi chahiye…romantic queen ho tho romantic bi bilkul chahiye hi chahiye…serious bi ok..scary darlagega…bt tum likh rahi ho tho accha hi rahega…
    4.which makes u cmfrtable…
    aur tum yeh soch rahi hogi..kya yeh paagal hai..yes yaar I m mad after ur ffs…love u do cont soon…bohot miss kiya tume…

  17. awatif rahman

    1. continue your ff school love.
    2.rivanya /tanshi.
    3.i like every option except scary.
    4.its upto you dear.

Your comment will now be reviewed first before it's published. Read more here..

Your comment will now be reviewed first before it's published. Read more here..