Aaj kal tere mere pyaar ke charche- a Shraman Ts

A big college is shown, frm class rooms to ground evry1 is discussing only 1 thing, teachers:kya unhone shadi karli?
Students: unki shadi ho gayi, impossible!
Stuffs: ye kya bol rahe ho
girls:keh do ki ye jhoot hai!
Boys: itna bara jhoot bolne se pehle unke bare me nai socha!
Just den a girl nd a boy come holding hands, shocking evry1
evry1: matlab ye sach he! Shravan nd Suman ki shadi ho gai.

Fb: sme1 stills Suman’s purse nd runs, Shravan beats d goons nd snatch d purse frm him, Sumo enters late nd thinks Shravan stole d purse
Sumo slaps him hard: hw dare u, u think u r lambu so u can steal anything frm any1, den u r wrong, u cant steal Suman’s purse, huh (she dont let any1 talk anything)
Shr: hey u, just shut up, nw just see wat I can do!’he leaves frm dere’
some1: wat did u do Suman, he snatched ur purse nd u slapped him
sme2:-P: dont u know who he is, he is d grt Shravan Malhotra!
Sumo: I dont care who he is, Shravan or Shabun(soap) nddd he steals frm d robber, it means he is daku nd u all r supporting him
sme3:-P: are he is nt any daku he is our senior nd d mst pwrful(pwrful ka matlab takat se nai paise se tha) prsn, secondly he saved ur purse frm d robber nt stole it.”’
Sumo: oh accha ‘suddenly gets shocked’ wat he didnt stole my purse nd i slapped hi, why didnt u guys speak anything
evry1: bcs u were nt letting us speak anything!!!
Sumo: oh no, nw wat do i do???
Some4:-P: go nd stop him, may b he didnt go far!
Sumo runs frm dere nd comes infront of Shr
Sumo: pls sir dont complain abt me to principle, pls pls pls nd holds his hand
Shr:’gets shocked’ wat r u doing?
Sumo: u didnt like dis way den i can even hold ur leg, fr dat i dont even need to bend much
Shr: r u mad or wat
Sumo: ok sir i become mad if u want just forgive me
Shr: ok ok, i forgive u nw leave my hand
Sumo leaves his hand nd forward her hand to him: frnds

Shravan:wat! Nd thinks in mind’ if i say no den dis mad girl may kill me, no no better to b frnds with her
Shr: ok nd handshakes with her
Sumo gets happy: coffee
Shr says yes being scared
de have coffee in d canteen
Shr thinks:’ kaha phas gaya yar
fb ends
whole clg together: impossible!!!!

Precap: Shraman dance on d song Kaun Tujhe frm M.S. Dhoni the untold story (jisne nai suna wo sunlo jisne suna wo nacho:-P)

Hello my dis di is my first two shots nd it can become three shots also so d title would b Ts (two or three shots;-)), Maro di congrats fr completing 20 epis of ur ff, Aru di congrats fr completing ur ff, thank god Kaya di u read my ff, i write in English only fr u warna i am really weak in English:-P nd baki sare dis awsome, splendid kya kahu ab so beautiful
sry fr nt cmnting bt i read each nd every ff so pls forgive me nd dis is a Eid gift frm dis gadhi bt if i could send d my pics with d cow u would really say two cows r standing together:-P
sry i know dere r many mistakes bt as i said im really weak in English so forgive me
may b i will post my nxt prt late cs today is Eid
Eid Mubarak, luv u all:-* – Leeti (late+Neeti)

9 comments

  1. Laddoo

    |Registered Member

    Hey Leeti!!!
    See who’s here! Behen meri…di naa bulao…1.5 months hi badi hu tere se…
    Ye kya likha hai tuneπŸ˜‚πŸ˜‚
    Haste haste paagal ho gayi…aur Kaun Tujhe suna hai maine…
    Matlab main naachungiπŸ˜‚
    Aur…Ishqbaaz dekh rhi hai?
    Main nii dekh rhi…exams hai😒😭
    Chal koi na….jaldi post karoyo…
    Arey re re re re
    Bhool gayi…tu toh Leeti hai…Late na post kregi toh naam badalna padega
    Chal kar diyo post…
    Jaa…love u😘

  2. Angel_pari

    |Registered Member

    EID MUBARAKKKKKK!!!!!!

    Awwww meri pyari chutki….

    Pehle to khud ko ajeeb o gareeb names se bulana bnd kro han….. Missed u cho much..,,,,,,,,,

    how r u
    how is gng eid…….

    Annd this two shots

    awsome gift of eid loved it and love uuuuuuuuuu

  3. Ariana

    |Registered Member

    Awwwwww my sweet Neeto baby is bck. I missed u sooooooooooooooooooooooo much. How’s ur studies going? All good for exams? Btw, Eid Mubarak!!! How was ur day?
    coming to the shot…..Girl it was amazing!!! Oshadharon!!! Chomotkar!!! Ekdom jhakaaassss… lol Shravan scared…bechara. Nd now, shaadi!! Sooooo many mysteries…..eagerly waiting for the next part. Super duper excited…
    Pls pls pls post asap!!!
    Loadssssssssss of looooooooooooovvvvvvvvveeeeeeeeeee
    Huggies nd kissies, with special eid kola-koli
    muuuuaaaaahhhhh

  4. Nikita

    |Registered Member

    Leeti..!
    It was amazing my chotu sissyy..!
    How’s your eid going?
    and how are you?
    the ts pt1 was fabb..
    Post the next part soon..
    Bichara shravannn…
    ‘kaha phas gaya yaar mei’
    love you so so much
    -nikita πŸ™‚

  5. Maria

    |Registered Member

    Amazing!
    Awesome!
    Haha bechara Shravan! But loved it!
    And late+neeti =leeti! πŸ˜‚πŸ˜‚ I mean seriously!πŸ˜‚πŸ˜‚
    Take care

  6. sona

    Hey..
    Neeti..
    So its you…
    So nice yaar..
    OK..we will wait for the Tpart..πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰
    Means…part two and three..πŸ˜‰πŸ˜‰
    Haha..πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  7. Fatimagulesarfraz

    |Registered Member

    Hey neeti r it should be better if I say leeti πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚!!! Yar this one was really awesome great fantastic ..
    Nd one more thing my dearest sisso .. ye baar baar apny ap ko criticise krna band kr .. gadhi kis ko bolti hy .. yar Jo baaten itni cute krti hy wo khud b to cute hogi na 😊😊😘😘😘
    Btw HAPPY EID MUBARAK to u too πŸŽŠπŸŽŠπŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‡πŸŽ‰πŸŽŠπŸŽŠβœ¨βœ¨πŸŽŠπŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‡πŸŽ‡πŸŽ‰πŸŽŠπŸŽŠβœ¨πŸ˜ŠπŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽŠπŸŽŠβœ¨πŸŽŠπŸŽ‰πŸŽ‡πŸŽ‡πŸŽ‰πŸ˜ŠπŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜πŸ˜ŠπŸ˜ŠπŸ˜˜πŸ˜πŸ˜ŠπŸ˜πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽŠβœ¨πŸŽ‡πŸŽŠπŸŽŠ
    Have a blessed Eid 😘😘
    Post soon .
    Take care ..

  8. Ufaaq

    |Registered Member

    oh tere khair
    neeti ki bache awesome really waiting poost soon
    neeti u r muslim????
    eid mubarik dear
    english was not that much bad
    missed u yar
    neeti do u know where is nandu???/
    ask her to b back
    ohk ohk take care
    love u
    post soon
    with love
    ufaq

Your comment will now be reviewed first before it's published. Read more here..

Your comment will now be reviewed first before it's published. Read more here..