A COMMON LOVE STORY – XXXVI

“Sisters are blossoms of life”

“karm karo phal ki apeksha naa karo”

***** parvachan ka ant parsaad zaroor grahen kariyega *****

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

BHARAT MILAAP – part-4

They are united finally (in next update)

Well it was the next day , I slept with my mother so that she wakes me up, and I further wake up the ‘MISSION UNIFICATION’ or “BHARAT MILAAP” commandoes,

All set & fine for the trio if my siso, and the cousin party ?

Hahaha I will gain a part of my revenge for yesterday

But Mr. Representative hmmmm…………

He couldn’t stay longer and had to go back home , no matter another time revenge him for scoldings,

As I had no time to waste I was on a mission for ♠him ♠,

For others all planned and set ☠ , I promised mom that I would firs try to wake them up politely , and then my own way…………

FIRST CALL:- DIDI UTH JAAOOO SUBAH HO GAYIII ( GET UP DI ITS MORNING) we have to go for a morning walk…….

CALL-2: hey my lovely cousiooonnnnnn pleeeeasee wake up it’s time to…..

CALL -# 3: fool n final call the ultimatum to start…… my own…. J J

Hey kiddo bro up up up, we’ve gonna go school…..

As if someone will get up for the thing they don’t want to do…..

Heheheh all went as planned

Inside me I was overjoyed, and those chubby sprites with devil horns cheering me again…..

Now-now- -now —-

My own way , my revenge way……….

I had many plans for them in mind but chose this one as I thought I gonne wake them u[p for a long time , for this time consuming mission,

Next was a series of comforting screams

I HAD GIVEN THEM ELECTRIC BLANKETS⚡ ⚡ AND ELECTRIC BOTTLES⚡ ⚡ , HEATERS ETC ETC FOR THE COLD NIGHT , WELL ETC MAY OR MAY NOT BE…..

They at first removed their blankets , then was the turn of bottles they culdnt throw them as after removing blankets it was damn cold ,

Well after a while of sweating and bearing boiling bottles, they gave up and decided to sleep in cold ,

Hmmm………..

PLAN B

Well electricity run trough electrical appliances , electrical appliances may malfunction J J and………….

Give MILD ELECTROCUTION or shocks…..…………..

Be it I am evil , be it me selfish be it me the selfis the bad girll, but …

Gandhi g never said what to do when the other person slaps your second cheek too……

Well I had it enough as they slept themselves and when it was my turn they…. Also my plan got a break on the very first day, and to accelerate my mind I had top revenge…..

All jumped from their beds and hit their heads on my setting of their bed under the shelf with a suggestion , strengthened by the fact of vastushastra , they really came to my talks and placed their heads under the shelves…….

Well I wasn’t so rude at all as if someone really banged hard and bled I would have been the one in trouble…..

So I did padding on the shelf , with a not so soft material , hmph!!!!

But that bang was something they would never forget…….

After that without a question or rest they were ready to give their best, though they had cold,

As per ARTICLE NO. blah blah blah of the contract that they signed with me they have to support 6he plan under any circumstances,

Well after all, at day -2 PLAN-1 i.e. SPYING + REVENGE =COMPLETE

Thinking about MR. Representative revenging I did well as all busy spying and resting after the4 tiring day I prepared for his calamity too………

Just shifting some stuff into his bag, a little sill of carpentry on his bed , a bit changing contact names on his phone and almost doomed…

Tarlaaa llaaaa lllaa mmmmm mmm mmmmm… m happy happy…

Ask y y y wwhhyyy???

Well I got a lot to rrevenge without them able to offend actually

DAY2= mission complete that was camouflage and that day I gave Kumbhkarans wet ,hole, gummy boots

DAY3= accomplish mission Talk almost success but accomplished mission chilly flavoured milk to cousins and lovely sister J

DAY4= less pranks sooo just gave them a chill after the boil and a good thing Mission talk yeah!!! Done I tell u what happened …………

We were chasing the junior guy so that cousin sister could strike a conversation and just befriend him… and ………..and

Uffo have patience …………

***to be continued

Credit to: Richa

11 comments

    • richa (titli)

      no matter u r always first 4 me nddr plss chk wattpad i replied and if u wanna talk i m free at 10 30 evryday actually i m allowed to use netwe can talk then lol keep readin nd thanx 🙂

  1. Aiyo sarkari karamchari workin again bukhar kaisa h? 😛 lol nyc to cu agn lol maine2 aur part b post kiye h chk 38 h total 😛 lol do try elec botl n cusns 😎
    nd galti se 37 nd 38 part phle post kl diye mne lol 😳
    nd flankly frankly i hav made ma cus sleep blanketless on a cold nyt 4 a long tym nd they had cold also wet boot bblgum in their boots also chilli flav. Milk☺ lol keep readin karamchari nd othrs day4 se pehle ye sab hua

  2. Ameena

    Hey richa, ur story is awesome…though I don’t comment but I love ur story a lot…and ur quotes n sayings are too deep…I love them a lot…update soon…luv u ??

  3. Ooo ameena thank u u☺ lol uu thank ya nd keep readin nd pls do cmnt on last chap ☺ nywys i did a blunder i updated 37 and 38 b4 this one i.e. I updated in revrce ordr 😎 m so talented

  4. NISHA

    HEY RICHU

    WELL STARTING FROM START IN TODAY TIME

    PEOPLE ARE MORE

    KAM KI HI CHINTA NAHI HOTI BUT FRUIT SABHI KO CHAHIYE

    BECAUSE FRUIT ARE HEALTHY FOR US < SO KEEP EATING ALL THE FRUITS AND KAAM HE HE HE …………….. TO BE CONTINUED.

    HMMMMMMMMMMM i LIKE THE REVENGE OF THE GIRL AND THE TICK AND TACTS

    tHE WAY OF TAKING REVENGE IS ACTUALLY INTERESTING

    eLECTRICAL BLANKET AND ELECTRIC BOTTLE ARE ACTUALLY AWESOME LOOKS LIKE ALL REAL, AND ALSO THE VASTUSHASTRA PEOPLE REALLY BELEIVE ON THESE THINGS YOU JUST NEED TO POUR IT IN THEIR MIND AND THEY BELEIVED.

    i LIKE THE SCENE ITS LOOKS LIKE ALL REAL BUT ROLLED IN A FORM OF A STORY.

    wHY i ALWAYS THINKING THAT IT IS ACTUALLY A REAL STORY OF YOU . yOUR DAY TO DAY DAILY ACTIVITIES ACTUALLY INSPIRING YOU TO WRITE A COMMON STORY , NOT EXACTLY YOUR ALL ACTIVITIES SOME ARE ACTUALLY WATCHING BY YOUR TINY EYES AND YOU MAKE THEM INTERESTING WAY TO WRITE IN A COMMON STORY.

    dON'T KNOW THE MATTER IS SIMILAR OR NOT BUT IT LOOKS LIKE THAT

    wELL BUT LOVED THE STORY ALWAYS IT GIVE A FEEL OF THE NORMAL STORY BUT WITH REALLY BUBBLING THOUGHTS AND MAKE THIS COMMON STORY A REALLY SPECIAL MAGICAL STORY.

    lOVE U RICHU , DON'T KNOW ACTUALLY LIKE ANALIZATION HO GAYA

    BUT LOVED IT SO MUCH BECAUSE OF ITS UNIQUENESS.

    kEEP SMILING MY POKY RICHU

    AND YES DO UPDATING DEAR SO MANY THINGS ARE STILL LEFT FOR REVEALING

    LOVE U DIA REPORTER WHERE ARE YOUR QUESTIONS DEAR i MISS IT ALL.

    LOVE U DEVGA I AM FINE DEAR HOW R U , mISSING U DEAR AND LOVE U SO MUCH ,

    LOVE U AMMU HMMMMMMMM VERY MUCH HAPPY TO READ UR HAPPY COMMENT DEAR KEEP SMILING FOREVER

    LOVE U RUBY DEAR KEEP SMILING

    oNCE A FRIEND ALWAYS A FRIEND

  5. richa (titli)

    heyyyyyyyy nishhhhhhhhaaa
    1st how did ur dp change ??
    2nd hahah!!!!! upar padho yup i have really tried pranks on my sweet cous and mwdays they dont even fall prey to me nd yyyaaaaaa ye sab saccchi ghatnayon par aadharit h 😛 LOL

    itniii tareeef k liye shukriya 😳 😀
    lol lov u tc

Your comment will now be reviewed first before it's published. Read more here..

Your comment will now be reviewed first before it's published. Read more here..